Wie weet een oplossing? Bij ons in huis zij zoveel snoeren: 3 mobiele telefoonopladers (mijn, zijn, werk) 2 laptop opladers (1eigen, 1 werk) 2 voor de fototoestellen, usb kabels oplader van batterijen alle snoeren bij de kleine laptop, ipods, scanner, videocamera, printer... en nog ontelbare snoeren waarvan ik geen idee heb.. het is een halve opbergbox vol! Hoe zorg je dat het overzichtelijk blijft? En toch compact? Mijn man houdt erg van technische snufjes dus het is nogal wat.. HELP!
herkenbaar! wij hebben ook echt veel snoeren om gek van te worden.... achter de tv is het een oorlog aan snoeren en de computer staat nu ook in de woonkamer en daar liggen natuurlijk ook weer giga veel snoeren. je hebt wel van die dingen waar je ze in kan doen maar die zijn vaak te kort. ben ook wel benieuwd hoe anderen dat doen.
hier precies hetzelfde probleem gek word ik er van als ik iets moet hebben moet ik uren zoeken voordat ik het goede kabeltje heb
en ik lees het natuurlijk weer verkeerd hihi. wij hebben voor de oplader's enz stickers om het snoer gedaan met erop wat het is anders kunnen wij er ook niet meer wijs uit worden.
Je hebt een speciaal apparaat wat je in het stopcontact steekt, en waar je met behulp van verlengstukjes apparaten aan kan koppelen voor het opladen. Ik heb echter geen idee hoe zoiets heet, maar het ondersteunt in ieder geval de meest gangbare types opladers (Nokia, Sony, Apple, Tomtom etc)
Op de gadgedbeurs was iets nieuws. Geen idee wanneer t in de winkel ligt, maar wij willen t wel hebben. Een plat iets (soort muispad) waar je (los) vanalles op kunt leggen zoals je gsm, fototoestelllen ed en dan werd t opgeladen.
wij hebben onder het raam een berg kabels lopen van de tv ed. Die ligt in een kabel goot (net n plank van plastic maar die kan open en daar doe je dan je snoeren in. Is bedoeld als plint denk ik maar hij ligt toch onder de verwarming dus zie je niet. We hebben n andere wandkast gekocht ook om de tv in te zetten en de kabels van de tv ed die nog zichtbaar waren zijn daar achter verdwenen (speciale kabelgootjes etc er voor in die kast) Dus het is alweer ietsie verbeterd. Op het vreselijk irritante lompe rot bureau hier in de kamer (ga n andere halen want heb dit ding al niet gewild toen mn ex het 10 jaar geleden kocht en ben er nou klaar mee ) hebben we een hel aan kabels en sommigen moeten er vaak in of weer uit (man in de IT en ok gadget gek) dus die liggen los maar de rest ligt in zon soort telefoonlijn ding zodat t 1 dikke kabel lijkt. Maar word er idd ook gek van! Mijn volgende aankoop word dan ook hopelijk een bureau met kabelgoot en zon ding als waar crisje het over had...lijkt me ideaal! (ook speciaal omdat ik mijn mobiel altijd vergeet op te laden )
Hier hetzelfde probleem. Ik probeer na gebruik, de snoeren weer een beetje op te rollen met zo'n clipje voor vuilniszakken om het hele zooitje nog een beetje in het gareel te houden, maar manlief flikkert zo alles het kastje in. Als je dan een snoertje nodig hebt om iets op te laden ben ik eerst een kwartier alles uit de knoop aan het halen :x Lekker irritant!
Kijk, dat is handig! En zo'n matje om het bovenop te leggen lijkt me ook wel wat. Het gaat me echt om die zooi losse snoeren, die achter de multimedia hebben we zo goed mogelijk weggewerkt in een zelfgemaakt houten kistje, dat stof makkelijker af dan een klos snoeren.
Dat matje zal op dezelfde manier werken, aangezien er echt geen stroom in een apparaat komt zonder aansluitstuk
Ze zeiden toch echt op tv dat je het er alleen maar op hoefde te leggen. ff gegoocheld http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3764
Lijkt mij niet echt ideaal, elektische tandenborstels zijn ervoor gemaakt, draagbare apparatuur niet dus of dat nu bevordelijk is voor de apparaten, ik weet het niet.
Dat weet ik natuurlijk ook niet. Maar ik zou t toch fijn vinden als die mat voor een betaalbaar bedrag in de winkel komt te liggen.