Werken in de zorg met 28 weken met verlof.

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Lieve91, 6 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve91

Lieve91 Actief lid

15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Denk dat je het verkeerd begrijpt. Want ik werd heel graag. En liefst ga ik door en door en dus over mijn grenzen. Ik heb ook nog helemaal niks met mijn baas of collega’s besproken over met verlof gaan. Maar is vooral zoals ik eerder zei. De angst. Wat als het niet meer mocht gaan. Dan breekt de hel los bij die planner.
    Ik hoop ook zover mogelijk te komen. Die instelling heb ik zeker. Ik kan niet zonder mijn werk en vind thuis zitten vreselijk. Dus over die instelling zit het wel goed.

2. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ja precies! Ik herken je gevoel wel echt van mijzelf. Ik ben zelf een juf met een enorm verantwoordelijkheidsgevoel.
    Maar het is echt zoals je zegt: je moet aan jezelf en aan je kleintje denken nu. Dat is het allerbelangrijkste! Zo’n nare collega is bijzaak.

Lieve91 vindt dit leuk.
  3. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    De
    Makkelijker gezegd dan gedaan maar laat die angst los, het is niet jouw verantwoordelijkheid of de planning rond komt. Als het zover is moet je baas hier maar inspringen. Alle energie die het nu kost, levert niks op!

Lieve91 vindt dit leuk.
  4. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Die collega van jou gaat volledig buiten haar boekje. Dit soort dingen alleen communiceren met je leidinggevende en zodra zij jou zo behandeld haar doorverwijzen naar je leidinggevende met de mededeling dat je niet zo behandeld wil worden. En ook al dit soort dingen melden aan je leidinggevende! Misschien wordt het tijd om iemand anders het rooster te laten maken.
    Wat betreft je werkzaamheden. Ik zou het allemaal even afwachten. Als het aan de orde is, dan is het vroeg genoeg om het te bespreken!

Lieve91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina