We mogen naar het theater We mogen naar de bios Met 50 man binnen 1,5 m sporten mits niet anders kan maar mijn dochtertje mag met haar dansschool geen show laten zien Hoe krom is dit??
mijn zoontje heeft binnenkort zijn theatervoorstelling ín het theater en er mag per kind 1 volwassene komen kijken. De rest kan meekijken via livestream. Waarom mag het bij jullie niet? welke regel houdt de dansschool aan dat het niet kan? Ze zouden zelfs buiten kunnen optreden als het weer een beetje meewerkt.
Onze dansschool gaat een film maken, er is ook iemand ingehuurd voor. Ze wisten tijdens de voorbereidingen niet of het zou mogen maar konden de afgelopen tijd wel buiten oefenen met de kinderen. Nu laten ze het maar gewoon op deze manier doorgaan.
Het is niet zo dat wij onbeperkt naar theater mogen, volgens mij is het op 1,5 m met max 50 mensen binnen en dan weet ik niet of acteurs worden meegerekend, ik heb me niet in verdiept. Ik weet niet hoe groot jullie dansschool is maar zn show is een gigantische organisatie met veel volwassenen en kinderen en hulpouders. Ik begrijp heel goed dat het niet binnen kan/mag. Hier gaan ze het buiten op diverse locaties filmen en dan in elkaar zetten en daarna streamen, ik vind het een prima oplossing.
Ja, mijn dochter mag nog niet eens binnen dansen. Ze hebben dit (school)jaar nog buiten les. En als het regent online les
Wat een verschillen lees ik hier dan al! Heel jammer dat het bij jullie niet georganiseerd kan worden, je zou er zo graag bij willen zijn. Hopelijk komen ze toch nog met een creatieve oplossing.