Iemand toevallig ervaring met Wock 'klompen'? Beetje croc achtige schoenen haha. Of Nursing Care schoenen?
Ok, Sanita heeft dezelfde klompen zie ik net. Met dezelfde patroon enzo.. Ik denk niet dat ik goed in open klompen kan lopen.. Zonder dat het bij de hak vastgehouden wordt.. Ga nog even verder kijken.
mijn zus die werkt in een OK en zij heeft klompen die je kunt wassen op 90 graden. ik weet niet of ze fijn lopen, maar dat denk ik wel. Ik dacht dat ze wock klompen had.
Wock kan je idd op 90 graden wassen. Dat zijn dus die van de foto hierboven.. Deze crocs vond ik nog wel gaan eigenlijk, maar zien er toch ook minder stevig uit dan de Wock klompen.
ik werk als verpleegkundige en ik zweer bij crocs! in de winter de klompen en in de zomer de teenslippers. Lelijk, ok, maar het gemak weegt door bij mij
Ik heb vandaag birckenstocks gehaald, I LOVE THEM!! Nu al...... Ze lopen perfect. Ik moet ook goede schoenen/slippers dragen van de podoloog en hij raadde deze aan!
ik loop nooit op slippers wegen hygiëne. en ben verpleegkundige in ggz dus moet echt aan me voeten blijven zitten als ik moet rennen gympen hoog of laag vindt ik het fijnst van binnen en van buiten leer krijg je geen zweet voeten
ik heb ecco sandalen.... en dichte schoenen, birckenstocks en crocks..... aan de birkenstocks kan ik nog niet erg wennen....maar de crocks en ecco's bevallen goed