Werken in de zorg, welke schoenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    hier fan van berkemann klompen. helaas vind ik ze nergens meer en mijn laatste paar kan ik echt niet meer mee onder de mensen komen.
    Tweede favoriet is toch echt bighorn klompen. heb ook een paar sanita's maar die vind ik iets minder fijn. Ik hou toch meer van de houten klompen.

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    het is dat ik voor mijn werk veiligheidsschoenen aan moet anders zou ik op mijn birckinstocks lopen heerlijke dingen!

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

In de zomer op birkenstocks, 's winters gympen.
    Wel opletten geblazen met open tenen, want als je een tillift er tegenaan krijgt... :$:$
    Crocs zijn volgens mij ook prima om op te lopen, ze zijn licht en makkelijk schoon te houden, maar vind ze echt té lelijk. Collega heeft van die kikkergroene... eerst zie je die schoenen aankomen en dan pas zij. :D

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier loop ik op eigenlijk van alles..
    alleen als w bijvoorbeeld een alarm hebben en ik heb slippers aan
    ja dan gooi ik zo of uit of ik probeer op de slippers te rennen..
    maar ben wel voorzichtiger geworden met schoenen.. Heb nu vooral de dichte crocs aan daar kan ik goed mee rennen...

5. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik liep op klompen, heerlijk.... maar nu tijdens de zwangerschap merk ik dat ik zwakker ben in mn enkels, ben er dus ook een keer door gegaan en heb een mooie glijer gemaakt!!!!
    Nu heb ik dus maar weer veilig gekozen voor mn birckies.... zit ook heerlijk!

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik werk in de gehandicaptenzorg met laag niveau en draag van alles.
    Met mooi weer heb ik het liefst m'n Birkenstocks aan en anders gewoon laarzen zonder hoge hak,gympies,Uggs,ballerina's.. Maar net wat bij m'n outfit past eigenlijk,ik wil er ook op m'n werk stijlvol bijlopen..;)

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Van alles wel..

Nikes. croccs. Wolky. simpele moccasins. reef-sandalen.

Voor mij geen specifieke voorkeur.. Komt misschien ook doordat ik niet heel veel hoef te lopen, doordat ik als wzv in de thuiszorg werk.

Deel Deze Pagina