ik werk in een verpleeghuis (ben verzorgende IG) in de nachtpool dat houdt in dat ik overal inzetbaarbaar ben ik werk nu 27 uur per week (54 uur ofwel 6 nachten) achter elkaar en dan 8 dagen vrij. straks ga ik 18 uur werken 4 nachten werken 10 vrij. ik werk dus met somatische, dementerende, psygische en terminale mensen, maar mensen die revalideren na een CVA of ortopedische ingrepen, erg afwisseld maar soms ook zwaar als je alleen op 45 mensen in de nacht staat, maar als een dement iemand je nog bedankt omdat je haar kussen hebt omgedraaid daar doe je het toch voor!! Ik heb een ernstige handeczeem en daarom ben ik in de nacht gaan werken omdat ik minder met water in contact kom, er zijn al vele mensen die gezegd hebben dat ik moet omscholen maar ik wil dit vak blijven beoefenen en zelfs een beroepentest wees dit uit
HI ik werk als dialyseverpleegkundige 36 uurop de dialyseafdeling in een ziekenhuis in westfriesland. wat leuk dat er veel verpleegkundigen hier lezen en reageren!!!
Werk op een behandelgroep voor moeilijk opvoedbare kinderen. Leuk werk maar wel steeds vermoeiender naar mate ik langer zwanger ben. Ach nog een paar maandjes....pffff
Egt grappig heel veel (eigenlijk iedreen tot nu toe) werkt in de zorg Ook wel een aantal in de gehandicaptenzorg....Leuk hoor om te weten allemaal
ik werk op een overbruggings afdeling van een verpleeghuis als verzorgende ig. ben sinds jan. gediplomeerd en ga straks 16 uur p/w werken. zou dit vak ook niet meer uit willen misschien de stap naar de thuiszorg nog eens of ziekenhuis maar verder niet. heb het reuze naar mijn zin.
Ik werk ook in de zorg! Ik ben in dienst bij een grote zorginstelling, maar dan wel op de ICT afdeling!
Haha, hier nóg een uit de zorg. Ik werk als activiteitenbegeleidster met mensen met een verstandelijke beperking. Idd frappant dat er zoveel in de zorg werken, grappig!
Ik werk in de nachtdienst ( slaapdienst) bij een gezinsvervangend tehuis voor mensen met een verstandelijke handicap. Ik sta op contract voor 35 % oftewel 12.60 uur in de week ( jaja?) Ik werk vijf nachten en ben dan 9 a 10 nachten vrij.
Ik ben verpleegkundige op een kraam / verlosafdeling. Wie weet sta ik wel binnenkort jou te helpen om de weeen op te vangen Kwebbel
ik werk als logopedist met verstandelijk gehandicapten van elk niveau. Ontzettend leuk en creatief werk, vooral als mensen echt niet kunnen spreken, dan probeer ik een spraakcomputer voor ze te vinden die ze alternatief, bv met hoofd of knie kunnen bedienen... k wil niets anders meer doen voor werk dit is SUPERRRRRRRRRRRRRRRR
Ik werk 12 uur per week als thuishulp A (schoonmaken) in de thuiszorg. Ik doe dit alleen in de ochtenduren.
Van oorsprong pedagoog> nu werkzaam binnen de jeugdzorg als intensief gezinsbegeleider voor 32 uur per week. Het gaat hier om multi problem gezinnen. Super uitdagend en afwisselend werk, geen een dag is hetzelfde. gr.
Ja dat wilde ik ook altijd heel graag worden... Ben nog niet verder gekomen als kraamverzorgster Ben verzorgende niv. 3. Ik wil heel graag verpleegkundige worden (niv.4), wie weet ooit Ik werk nu als oproepkracht in de kinderopvang. En ik ben gastouder. Wel heel erg leuk dat er zoveel mensen in de zorg werken!!!