ik ben verzorgende IG. ik werk in een verpleeghuis op een gesloten afdeling met zwaar dementerende ouderen. 24 uur per week, voornamelijk avonddienst.
ik werk als vaste nachtdienst in een verpleeghuis met dementerende,ik ben verzorgende ig. ik werk 27 uur gemiddeld per week, dat staat voor 13 nachten (gemiddeld) in de maand
ik werk 3 dagen in de week als activiteiten begeleidster met mensen met een verstandelijke handicap met gedragsproblemen.
Ik ben verpleegkundige en werk op een woongroep voor mensen die sterk gedragsgestoord en een ernstig verstandelijk beperking hebben. Dit werk vind ik helemaal geweldig, wat ik wel jammer vind is dat ik van de groep moet als ik drie maanden zwanger ben, maar zo ver is het nog niet . Groetjes Senna
en tja hier weer een! Ik werk in een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Heb het afgelopen jaar op een groep gestaan voor verstandelijk gehandicapten met gedragsproblemen, nu ga ik voor minimaal 3 maanden naar de bruen. Ook weer een groep met gedrags problemen........... en later als ik groot ben wil ik nog een kappersopleiding gaan doen.... en als ik nog groter ben {of andersom} wil ik m misschien nog wel laten omscholen tot kraamverzirgende want tja daar heeft altijd mijn hart gelegen alleen eens moet je een keer kiezen! Of misschien wel verloskundige! wie weet.... de tijd zal het leren!
Ik heb bij de thuiszorg gewerkt en kon er niet meer tegen. Ik kwam bij mensen die sterfde waren en dat viel erg zwaar. Dus ben er mee gestopt.
Ik werk als verzorgende in een verpleeghuis op een afdeling voor dementerenden. Ik heb een contract voor 32 uur, maar ga vanaf januari weer 8 uur per week ouderschapsverlof opnemen. Tot die tijd (na mijn zwangerschapsverlof tot januari) neem ik 1 dgn in de week vakantie op zodat ik nog tot januari 32 uur uitbetaald krijg en toch maar 24 uur hoef te werken. Na dat jaar ouderschapsverlof, laat ik mijn contract definitief overzetten naar 24 uur. Heb ook een vast contract.
Ik werk als verzorgende IG in een woonzorg complex. Ik heb een vast contract voor 20 uur per week. Ik heb al 1 keer een half jaar ouderschaps verlof opgenomen voor 5 uur in de week en ben van plan om dit vanaf 1 december weer te doen. Mocht 15 uur in de week beter bevallen dan 20 uur in de week dan denk ik erover om mijn contract te laten veranderen naar 15 uur in de week maar voorlopig wil ik nog even een slag om de arm houden. Kim gaat naar school en voor Isa hebben we oppas aan huis en zij zorgt er ook voor dat Kim optijd op school is en is onder de middag ook voor Kim aanwezig
Hiero nog eentje. Ik werk als planner/administratief medewerker bij een thuiszorgorganisatie voor 30 uur per week...
ik werk in een verzorgingshuis met heel veel plezier ik werk daar met psychogeriatrische patienten. groetjes alida
Nog meer. Ik werk in de jeugdhulpverlening als intensief gezinsbegeleider (ambulant). Momenteel maak ik de overstap van oudere jeugd (12-18) naar jongere jeugd (0-12jaar). Ideaal, man werkt ook onregelmatig en ik kan mijn diensten om hem heen plannen.
Ik werk als technisch oogheelkundig assisitent in het ziekenhuis. 36 uur verdeeld over 4 dagen van 9 uur.
Hier nog iemand die in de zorg werkt. Ik ben personeelsfunctionaris in een organisatie voor thuiszorg, jeugdgezondheidszorg en maatschappelijk welzijn.