Goedemiddag, De laatste weken eet ik ontzettend weinig. 's Ochtends een sneetje brood en een beker optimel, tussen de middag 2 sneetjes brood en 's avonds krijg ik helemaal niks door mijn keel. Als ik 1 opscheplepel aardappels en 1 opscheplepel groente heb is het veel. Vlees staat me helemaal tegen. Tussendoor probeer ik fruit of een evergreen zoiets te eten maar na een paar happen smaakt me dat ook niet meer en heb ik 'genoeg' gehad. Ik ben bang dat ik te weinig voedingsstoffen binnen krijg. Ik drink daarintegen wel erg veel want heb de hele dag aan 1 stuk door dorst. Ik ben ook snel draaierig en na een glas limonade gaat dat meestal wel weer. Ik slik wel elke dag een gravitamon. (zwangerschapsvitaminen) Hebben jullie tips om te zorgen dat ik meer ga eten of komt mijn eetlust vanzelf weer terug? En kan het voor de rest kwaad voor het kindje? Ik maak me toch wel een beetje zorgen.. Ik ben benieuwd naar jullie antwoord! Groetjes, Bloempjuh
Hoihoi, Vervelend voor je, maar als ik het zo lees krijg je voldoende voedingstoffen binnen. Mede dankzij de gravitamon. Vaak zie je dat na de 14 weken je je weer een stuk beter gaat voelen en de eetlust dan ook weer terug komt. Maak je geen zorgen over je kindje, die pakt wat het pakken kan.Het gaat eerder ten koste van jou vandaar dat je je soms draaierig voelt. Geen zorgen en zo doorgaan! Imke