hallo, ik heb 2 weken geleden ( 4dagen voor nod) licht positief getest 1 dag erna kreeg ik een lichte bloeding die na anderhalve dag weer voorbij was. ik dacht menstruatie maar het was maar erg licht en kort voor mijn doen. daarna heb ik nog een paar keer getest maar de streepjes bleven licht afgelopen zaterdag en maandag waren ze een beetje duidelijker ( de streepjes) maar heb nu steeds last van mensruatie achtige krampjes.. dus heb voor de zekerheid vanmorgen nog eens getest en het streepje was al bijna niet meer te zien betekend dit dat het mis is gegaan of moet het nog misgaan zeg maar? wordt gek van deze onzekerheid groetjes van Ramona
Hoi Ramona, ik snap dat je onzeker wordt hierdoor. Ik kan het je ook niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt me eerder dat je niet zwanger bent dan wel uit je verhaal op te maken. Het zou best kunnen dat het heel vroeg in de zwangerschap is misgegaan of dat je toch niet zwanger bent geweest. Maar wanneer je nu zwanger zou zijn, moet je test toch echt wel positief worden. Ik zou het afwachten als ik jou was en er toch wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent helaas. Wanneer je over een week of 2-3 nog niet ongesteld bent geworden (nadat je het eigenlijk weer had moeten worden, kun je nog eens testen of eventueel langs de huisarts gaan voor advies. Groetjes Brigitte
hoi brigitte, bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad met de ha contact gehad en die zei ook al dat ik nog 2 weekjes moest afwachten maar stel het is nu zo vroeg misgegaan... kan het dan wel zijn dat ik weer een eisprong heb gehad? want ik had 2 dagen geleden best weer extra veel afscheiding en rekbaar zeg maar. ( heb er wel dagelijks veel last van sinds kort) nou ja het wordt nog maar even afwachten groetjes van Ramona
Hoi Ramona, dat is inderdaad weer afwachten. Het zou kunnen dat je een eisprong hebt gehad, maar het kan ook slijmerige afschaidin kan ook komen door een korte verhoging van je hormonen. Sterkte met afwachten. Groetjes Brigitte
hey Brigitte , ik heb nog snel ff een vraagje... ik heb vandaag nog eens getest en het was toch positief maar nog steeds een licht gekleurd streepje het is nu 3 weken na mijn lichte bloeding van anderhalve dag.. als het toen dan misgegaan is kan er dan nu nog hcg in mijn lichaam zitten ,omdat de test wel binnen 1 minuut weer dat streepje geeft? groetjes van Ramona..
hoi Ramona, als je test binnen 1 minuut positeif is, dan lijkt het toch op een zwangerschap. Heb je van een ander merk geprobeerd? Dat zou je nog eens kunnen doen, de ene test is gevoeliger dan de andere. Mirjam
hallo mirjam , ik heb al met verschillende test getest en altijd een vaag streepje... die van de kruitvat en etos gaven het duidelijkst resultaat.. heb vanmorgen ook nog met de ha gebeld en die zei als ik nu nog positief teste dan was ik inderdaad nog zwanger tja ik snap alleen niet waarom ik geen dikke gekleurde streep krijg... groetjes van Ramona
woensdag krijg ik een inwendige echo... maar voor die tijd heb ik nog een ander vraagje.. mijn temperatuur is al 5 dagen achter elkaar zo'n 38,4 graden ben niet ziek en voel me ook niet zo.. maar nu vraag ik me af of jullie weten waar dat aan kan liggen? groetjes van Ramona
Leeftijd: 25 Lid sinds: 9-2-2007 Berichten: 118 Status: Online Woonplaats: Hoensbroek Gebruikersgroep: Geen Geplaatst: Vr Mrt 09, 2007 9:49 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- (hoi brigitte, bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad met de ha contact gehad en die zei ook al dat ik nog 2 weekjes moest afwachten maar stel het is nu zo vroeg misgegaan... kan het dan wel zijn dat ik weer een eisprong heb gehad? want ik had 2 dagen geleden best weer extra veel afscheiding en rekbaar zeg maar. ( heb er wel dagelijks veel last van sinds kort) nou ja het wordt nog maar even afwachten groetjes van Ramona) Nou het antwoord op deze vraag ben ik dus nu wel achter hihihi het is idd vroeg mis gegaan en die eisprong wat ik dacht te hebben was dus ook geweest ( natuurlijk ff geklust voor de zekerheid) en gister was dus mijn nod... en eindelijk mijn vette positieve test jiiihaaa toch bedankt voor de reacties groetjes van Ramona