Werken in de zorg.

Discussie in 'De lounge' gestart door Taby, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ik werk ook in de zorg, op een dagverblijf voor ernstig meerwoudg gehandicapte kinderen van 2 tot 16 jaar
     
  2. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Juut26 wat heb jij een leuke baan zeg, die liggen niet voor het oprapen, ben jaloers! :oops:

    Ook ik werk in de zorg, met jongeren die een verstandelijke beperking hebben. Veelal met autisme en aanverwante stoornis.

    Graag zou ik met een jongere doelgroep werken zoals juut26,lijkt me geweldig..
     
  3. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja dat is zeker een hele leuke baan! Kweet niet waar je vandaan komt? We zoeken nog iemand haha!

    Ik kan namelijk helemaal niet tegen wisselende diensten..heb dat een tijdje gedaan maar werd echt een zombie..en voor je privé leven is het ook niet echt super vond ik! Heb veel bewondering voor mensen die dit wel kunnen (de ort is dan natuurlijk weer wel fijn!)
     
  4. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    En ook ik werk in de zorg..Eerst jarenlang in de kraamzorg gewerkt, nu alweer 3 jaar in een verpleeghuis op een pg-unit, 12 zwaar dementerenden dus..pittig maar leuk!
     
  5. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zoals de meesten al wel weten..ik werk als verpleegkundige op de kraam en verlosafdeling. 16 uur per week en ontzettend leuk werk.

    Kwebbel
     
  6. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik werk met mensen met een verstandelijk beperking. Jong oud, alles door elkaar. Daarbij hebben we 16 clienten (verdeeld over twee huizen) die intensieve begeleiding krijgen, en 8 clienten (ook verdeeld over twee huizen) die begeleid zelfstandig wonen.
    Dus ook hoog en laag niveau door elkaar.

    Sinds 1 mei ben ik daar werkzaam, een geheel nieuw op te zetten groep was het.
    Heb het er alleen niet naar mijn zin, veel verzorging, niet mijn ding.

    Ik werkte hiervoor op een groep met jongeren, met agressie, dat vond ik wel leuk, maar moest daar weg omdat ze me geen vast contract konden bieden.

    nikki
     
  7. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Juut 26 kom uit overijssel dus roosendaal is een beetje uit de richting, het onregelmatige werken vind ik juist weer wel prettig. ne natuurlijk de ORT!
     
  8. Niet meer actief

    Ik werk nu nog als teamcoordinator in een verpleeghuis met 12 demente ouderen.
    (meewerkend in de zorg)

    In september start ik met de verpleegkundige opleiding in het ziekenhuis.

    Eerst 4 weken school en dan blokken van 6 weken werken, 2 weken school, 6 wkn werken,2 wkn school. enz

    Dat 2 jaar lang.
     
  9. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ook sinds 1 september, dan zijn wij waarschijnlijk vanaf nu collega's. Als de locatie in het ziekenhuis is tenminste ;)
     
  10. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    veel suc6 meiden met de opleiding>>>goed hoor, om verder te leren!
     
  11. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heb voor Caitlin 5 jaar op een PG unit gewerkt en werk nu als Verzorgende C in de thuiszorg

    en ik werk met een PGB bij me ouders

    wat me prima bevalt en lekker hier in het dorp :)
     
  12. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ik werkte tot mijn verlof inging in deen kindertehuis voor licht verstandelijk gehandicapte kinderen, en kinderen met een gedragsstoornis, of uit huis geplaatste kids. Alleen op een groep van 7! Erg zwaar, maar super werk! Was begeleider en mentor van 3 kids. Ben gestopt ivm de wisseldiensten!
    Ben op zoek naar dagopvang baantje!

    kus miek
     
  13. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook ik ben verzorgende in een verzorgingshuis en ben daar evv'er.
    vind het echt geweldig
     
  14. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ik ben verzorgende in een verzorgingshuis. Onze afdeling heeft ongeveer 50 bewoners en de problematiek gaat van somatisch tot psycho-geriatisch.
     
  15. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ben groepsbegeleidster in een instelling voor verstandelijk gehandicapten.. ik zit in de flexpoule dus ik kom overal en nergens! erg leuk werk {helaas nu in de ziektewet door mijn bi van kyana's zwangerschap} heb al vanalles gehad! maar ben niet het verzorgende type meer het begeleidende!

    en ooit {als ik later groot en sterk ben} zou ik graag iets in de kraam willen doen! is altijd een wens van mij geweest en mensen hebben het mij afgeraden ivm het vele huishoudelijke werk! maar tcoh zou ik dat graag nog ooit eens gaan doen!

    we zullen zien wat de toekomst bied! dromen moeten er zijn!
     
  16. Ik ben vigger,
    heb al in verschillende verzorg en verpleeghuizen gewerkt.
    momenteel werk ik in de thuiszorg als contactverzorgende.

    liefs marieke
     
  17. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier een doktersassistente op een poli interne geneeskunde/oncologie.
    alweer 7 met veel plezier, en als ik na mijn verlof terug kom dan is onze poli drastisch verbouwd. heerlijk een nieuw werkplek! en het mooie is dat er best veel stress voor iedereen bijkomt qua indelen ed en ik daar lekker geen last van heb. hoezo ego!

    haha!

    joyce
     
  18. Kellly

    Kellly Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik werkte als doktersassistente bij een groepspraktijk.

    En voordat ik in 2004 ziek werd werkte ik als verpleegkundige op academisch ziekenhuis.
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja we zijn idd collega's ben ik vandaag achtee gekomen haha wat een toeval :)
     
  20. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ook ik werk in de zorg, als verpleegkundige.
    Ik werk op een woongroep met SGEVG (sterk gedragsgestoord ernstig verstandelijk gehandicapten) clienten.
    Ik heb het heel erg naar mijn zin, ik moet zaterdag weer beginnen met werken.

    Groetjes Senna
     

Deel Deze Pagina