Hard stuk in potje zal melding maken zin hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn dochtertje heeft vanavond een potje met bloemkool / brocolli en kaassaus op... Ineens zag ik dat ze een stuk uitspuugde ik dacht huh ?
    We pakte het stukje en het was een kei hard stuk! (en echt best een flink stuk mijn vader was haar eten aan het geven en had het niet van te voren gezien ) het zou een stuk stronk kunnen zijn van de bloemkool of brocolli maar het was keihard, het leek zelfs een beetje op een kippenbotje hoewel er geen kip in zat ?
    Als ze het niet uitgespuugd had dan was ze er mogelijk wel in gestikt ik zou er niet aan willen denken :(
    (er stond zelfs op het potje: zonder stukjes! )

Nu zit ik er aan te denken om een melding te maken bij de consumenten service van het merk waar het potje van is! Maar zal dat zin hebben?

Heeft iemand al eens zoiets meegemaakt en er melding van gemaakt ?

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb wel eens melding gemaakt. zou het ook zeker doen. ze willen graag dat je het potje en de dingen die er nog zijn opstuurt.
    zodat ze het kunnen controleren en eventueel de rest van die productie terug halen.

verder krijg je een leuk pakketje terug:D

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zou zeker melding maken. Er staat als het goed is een nummer op het potje (productienummer of zo).
    Ik ben zo'n muts die om het minste of geringste aan de telefoon (of mail) hangt :)

Er kan maar zo een productiefout zijn.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja hier...heb er melding van gemaakt. Kreeg verontschuldiging en 10 potjes toegestuurd :p

Of dat altijd is...weet ik niet.

bij ons zat er idd ook een stuk stronk in..maar dan knoeperd hard....ik vroeg hoe dat kon en wat het kon zijn...maar daar hebben ze geen antwoord op gegeven.....(doofpot en afkopen)

Maar dat vond ik niet erg! weer 10 dagen een potje om te geven...hihi. En had dus 10 verschillende he!

Proberen kan altijd toch....

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zou het ook melden, wie weet wat er had kunnen gebeuren en misschien is het idd een hele lijn die dit heeft...

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    En idd, moest brokkie opsturen met potje erbij!! was ik ff vergeten te zeggen ;)

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het is trouwens van een huismerk niet van olvarit ofzo...
    En ik heb het potje en stronkje of wat het dan ook is bewaard!
    Ga nu een mail sturen (wilde toen strax al bellen maar kon alleen de voice mail ingespreken ) en ben benieuwd wat ze ermee doen!

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    En dan weten zij iig dat er iets niet goed is gegaan, dat is voor hun ook handig om te weten (voor als ze meer klachten krijgen).

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hoor zeker doen. daar wordt heel netjes mee omgegaan

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Is het proberen waard toch!! Voor hetzelfde geld is er een rpoductiefout gemaakt en zit er in heel veel potjes iets wat er niet thuis hoort!! Er wordt altijd wel netjes mee omgegaan en vaak krijg je het geld terug of iets vervangends. Zo is huggie erg klantvriendelijk is mijn ervaring. Succes ermee!!

11. tulip

tulip Niet meer actief

ook al doen ze er niks mee, ik zou het altijd even melden.

Deel Deze Pagina