Mijn dochtertje heeft vanavond een potje met bloemkool / brocolli en kaassaus op... Ineens zag ik dat ze een stuk uitspuugde ik dacht huh ? We pakte het stukje en het was een kei hard stuk! (en echt best een flink stuk mijn vader was haar eten aan het geven en had het niet van te voren gezien ) het zou een stuk stronk kunnen zijn van de bloemkool of brocolli maar het was keihard, het leek zelfs een beetje op een kippenbotje hoewel er geen kip in zat ? Als ze het niet uitgespuugd had dan was ze er mogelijk wel in gestikt ik zou er niet aan willen denken (er stond zelfs op het potje: zonder stukjes! ) Nu zit ik er aan te denken om een melding te maken bij de consumenten service van het merk waar het potje van is! Maar zal dat zin hebben? Heeft iemand al eens zoiets meegemaakt en er melding van gemaakt ?
Ik heb wel eens melding gemaakt. zou het ook zeker doen. ze willen graag dat je het potje en de dingen die er nog zijn opstuurt. zodat ze het kunnen controleren en eventueel de rest van die productie terug halen. verder krijg je een leuk pakketje terug
Ik zou zeker melding maken. Er staat als het goed is een nummer op het potje (productienummer of zo). Ik ben zo'n muts die om het minste of geringste aan de telefoon (of mail) hangt Er kan maar zo een productiefout zijn.
ja hier...heb er melding van gemaakt. Kreeg verontschuldiging en 10 potjes toegestuurd Of dat altijd is...weet ik niet. bij ons zat er idd ook een stuk stronk in..maar dan knoeperd hard....ik vroeg hoe dat kon en wat het kon zijn...maar daar hebben ze geen antwoord op gegeven.....(doofpot en afkopen) Maar dat vond ik niet erg! weer 10 dagen een potje om te geven...hihi. En had dus 10 verschillende he! Proberen kan altijd toch....
Zou het ook melden, wie weet wat er had kunnen gebeuren en misschien is het idd een hele lijn die dit heeft...
Het is trouwens van een huismerk niet van olvarit ofzo... En ik heb het potje en stronkje of wat het dan ook is bewaard! Ga nu een mail sturen (wilde toen strax al bellen maar kon alleen de voice mail ingespreken ) en ben benieuwd wat ze ermee doen!
En dan weten zij iig dat er iets niet goed is gegaan, dat is voor hun ook handig om te weten (voor als ze meer klachten krijgen).
Is het proberen waard toch!! Voor hetzelfde geld is er een rpoductiefout gemaakt en zit er in heel veel potjes iets wat er niet thuis hoort!! Er wordt altijd wel netjes mee omgegaan en vaak krijg je het geld terug of iets vervangends. Zo is huggie erg klantvriendelijk is mijn ervaring. Succes ermee!!