Mmmm ik ben de hele avond al lekker bezig Net een zak chips op, en zit nu alweer aan een bakje ben&jerry ijs
haha ik moet nog eten....krokante kipschnitzel, gegrilde courgette en potato wedges...ook lekker hoor
We hadden vanavond Turkse durums gegeten, als toetje at ik 2 (!) Cornetto's en heb net ook een flink stuk komijnekaas uit het vuistje gegeten. Erg he?
Ik heb heerlijk patat en een frikandel gehaald bij de snackbar Heerlijk! Net snoepjes op en ga zo aan de popcorn Woehoe heerlijk al dat eten
Helaas ben ik ivm risico op hoge suikerspiegel op dieet...niet dat ik veel ben aangekomen, helemaal niet en ik was ook al licht voor ik zwanger raakte (heeft er niets mee te maken blijkbaar!) maar het betekent wel dat ik heel bewust moet omgaan nu met het eten... Geen rijst, aardappelen, pasta en brood beperken tot 1 sneedje per dag. Fruit (niet alles maar wel veel), melk, yoghurt, noten, groenten en vlees en vis mogen wel. Geen suiker uiteraard. Peulvruchten zijn ook toegestaan. dat eet ik dus en verspreid over de dag kleine beetjes (ben nu 31 weken) Ik ben niet zo'n snoeperd maar ik was wel dol op chocola en dat mis ik wel hoor...
vandaag prei schotel gegeten! later tijdens gtst: yoghurt met crusli tijdens this is it: balisto en net nog ff een paar tuk koekjes!!
Mijn ontbijt bestaat meestal uit kwarkyoghurt met fruit en noten en een glas verse sinaasappelsap. dat is wat ik ook nu gegeten heb!
Ik heb net een broodje met kip pesto salade op en een appel en een glas water. Oh zo verantwoord. Ik ben echt als de dood om 34458 kilo aan te komen tijdens de zwangerschap. Dat wil ik echt niet! Ik durf dan ook niet zo goed te snoepen hoewel ik daar wel ernstig veel zin in heb Vanavond bbqen dus ja.....dan maar even niet gezond doen
Wraps als avondeten gehad en zit nu aan een kopje thee met erbij chocolate cookies.. Ook al een perenijsje op en vanmiddag winegums
Ben gek op zelfgemaakte pizza,in de zwangerschap. Gisteravond een heerlijke groente loempia op als maaltijd en verder veel melk!! Mwah,volgens mij best gezond allemaal... Het gekke is dat ik nog steeds koffie lust. Bij mijn dochter al heel snel niet meer.