grr even mijn ongenoegen uiten

Discussie in 'De lounge' gestart door matje, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

zo.. even gal spuwen haha
    hebben hier even 3 computers staan er is er werkelijk geen 1 die naar behoren werkt
    de een is helemaal dood, de ander kun je geen msn op installeren en de ander, ja daar heb ik ook geen goed woord voor over....

het is dat ik momenteel niet zo rijk ben op het moment, anders had ik ze er allemaal uitgegooid en een gloednieuwe gekocht
    het is nu bijna half 11 en ben al de hele avond bezig om er maar 1 te laten werken
    grrrrrrrrrrr stomme computers ook altijd!!!

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Ohja heel herkenbaar! :D Vorige week zelf nog een virus op de computer gehad waardoor ik er niet meer mee kon werken... En dat is heel vervelend als je precies die week je Powerpoint, MSN en andere Office programma's heel hard nodig hebt voor je presentatie en verslagen ;)
    Is uiteindelijk wel goed gekomen trouwens...

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    ikke is bij dit soort berichtjes altijd heel blij met dr IT managertje :D
    Al kan ik ook ENORM geirriteerd zijn als mn computer iets niet doet watie wel moet doen.
    Als ik ERGENS n hekel aan heb is het wel machienes die niet doen waar ze voor bedoeld zijn...en computers hebben de neiging om n tikkie eigenwijs te zijn.
    Dus ik verzwijg maar even dat ik n oude laptop heb die ik liever verkeerd om dichtklap op sommige momenten ;);)

4. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Koop een Apple...

Ik lach me altijd een breuk over mensen die me bellen of ik even langs wil komen om hun computer van amper drie jaar oud te maken. (ben IT-er) En dan kom ik daar en ben vijf uur bezig met iets wat bijna niet te repareren valt.

Deel Deze Pagina