hahahaha, ik heb in een winkel gewerkt en verdiende best goed, het was wel een drogisterij en we moesten een opleiding volgen voor de verkoop van medicijnen, ik weet niet of dat verschil maakt?
tjee als ik zie wat sommige verdiende in een winkel schrik ik !!!!! Ik klaagde altijd maar hoe weinig ik verdiende als 21 jarige. Whoopiee, ik zou toch zoeken in een andere branche. Al verdiend de AH volgens mij toch wel aardig. Succes
Ik denk dat suzy83 bedoeld dat als mensen zo weinig verdienen ze andere dingen gaan doen om aan geld te komen.
Ik werk 24 uur in een winkel en verdien daarmee als basissalaris 950 euro, daar komen vaak nog verkoopbonussen bovenop...
ik heb bij de zeeman gewerkt als assistent, maar was geen vetpot hoor. ben daar zelf weggegaan omdat me loon nooit klopte en me reiskosten ook niet, want werd overal heen gestuurd om te vervangen omdat er b.v. iemand ziek was van de leiding. en heb ook bij de aldi gewerkt en het ligt er net aan wel filiaal je werkt wat je verdiende, want heb in het westen gewerkt en in het noorden bij aldi gewerkt. lag er net aan wat voor omzet er gedraaid werd. en ook heb ik bij een action gewerkt als verkoopmedewerker, maar dat verdiend bijna het minimum loon en je word er zo weer uitgeknikkerd daar. ze doen erg moeilijk over nieuwe contracten en geven rare redenen waarom je eruit moet en soms hoor je het daar pas 1 week voor je contract afloopt. er word daar erg veel gewisseld met personeel ( heb dat gehoord van een vriendin van mij die leidinggevende is) dus zou daar NIET gaan solliciteren. toen ik weg moest werd de 1 na de ander hun contract niet verlengd. ik wil ook graag wel weer in een winkel werken, want vind het erg leuk werk.
Ik werk in een winkel, maar het verdient niet geweldig, heb het er wel super naar me zin, vind ik voor nu belangrijker..
Shock hè! Reken je 't maar uit 960,- per maand netto. Dan kreeg ze nog wel belasting centen + allimentatie er over heen, maar goed. In de jaren is dat ook erg veranderd. Met dat bedrag heeft ze mij en mn zusje groot gebracht! En ze heeft nooit geklaagd! Inmiddels werkt ze er nog steeds, maar nu gewoon voor erbij, aangezien dr vriend voldoende verdient. Ze heeft 't er wel naar dr zin en dat is toch wel erg belangrijk. Ik heb liever een baan met veel plezier, maar minder loon. Dan een rot baan met veel tegen zin en een goed loon!