Geldigheid QR, wie weet dit

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door 1991Mamavanvier, 25 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    “Een herstelbewijs blijft straks nog maar 180 dagen geldig. Dat is nu nog een jaar. Alle papieren bewijzen die tot nu zijn uitgegeven vervallen op 1 april.”

Mijn herstelbewijs is overgezet naar een jaar, dus geldig tot oktober dit jaar… als het weer terug gezet wordt naar het oude betekent dit voor mij april dit jaar… dus met andere woorden ik heb geen keuze meer en MOET vaccineren wat ik dus niet wil. Maarja, alles voor je kind hè om te helpen bij zwemles oa.

maar is het dus zo dat ze de oude bewijzen ook weer terug zetten?

2. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb er vanavond een topic over geopend, vraag me precies hetzelfde af. Zie mijn topic: vraag over geldigheid corona check app.. :)

1991Mamavanvier vindt dit leuk.
  3. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Dat denk ik wel. Andersom had ik ineens weer een herstelbewijs toen ze van een halfjaar naar een jaar gingen. Dikke ellende is het...

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.211
    16.555
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat die zal worden teruggezet naar 6 maanden. Blijft toch een rare toestand. Eerst naar 1 jaar en een paar maanden later weer naar 6 maanden. Jaja die prikken op de plank hebben ook een verloopdatum en die moeten toch nog even worden weggeprikt. Helemaal niet doorzichtig;)

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Echt belachelijk! We gaan van links naar rechts!! Eerst een half jaar, in november is het een jaar geworden en een paar maanden later maken we er maar weer een half jaar van.
    Ik kan zo boos worden van heel dat zooitje in Den-Haag! Ik wil ook niet vaccineren en zolang ik nog naar de supermarkt kan en kan werken, doe ik dit ook niet. Hopelijk volgen ze hier op tijd landen als Engeland, Denemarken, Spanje, etc die alles loslaten!
    Maar vrees dat die qr-code gewoon een blijvertje is en wij ook naar 2g gaan.

Typicalme vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina