Advies gevraagd mbt werk en gezondheid

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Claudia88, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Hallo allemaal,

Ik wil mijn verhaal even aan jullie voorleggen. Ik hoop wat advies te kunnen krijgen of gewoon een schop onder mijn reet... ;)

Ik ben sinds 1/1 begonnen met een nieuwe functie. Wel binnen dezelfde organisatie, dus heb mijn 'oude' en dus vaste contract.
    Alleen dus een nieuwe chef en nieuwe collega's.

Ik ben vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was, eerlijk geweest tegen mijn (toen nog) toekomstige chef. Daar zit het probleem dan ook niet. Wordt gewoon positief op gereageerd.
    Alleen zit ik een beetje met mezelf in de knoop, omdat ik graag vol overgave wil beginnen aan mijn nieuwe job. Maarrr ik voel mij zo beroerd. Ik ben extreem moe, een hele werkdag trek ik bijna (eigenlijk helemaal) niet.
    Ook heb ik gewoon meer rust nodig.. Ik vind het alleen echt zwaar vervelend om dit te moeten delen met mijn chef, omdat ik er dus pas net zit!

Wat zouden jullie doen? Even doorbijten of voor jezelf gaan? Ik ben bang dat ik mijzelf over mijn kop ga werken als ik zo door blijf gaan...

Misschien zijn er meiden met ervaringen op dit gebied??

Ik moest vandaag ook nog eens overgeven... :( blehh

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Je hebt recht op een uur extra pauze. Zou je het daarmee redden?
    Anders even overleggen met je vk. Je moet jezelf niet voorbij gaan, dan zit je straks mss volledig thuis. Ik Denk dat een werkgever liever heeft dat je minder werkt dan nu stressen en straks volledig thuis ;)

Deel Deze Pagina