wat gaan jullie doen vandaag? ik ben 11-04 bevallen , kan nog niet heel veel ( geen uren lopen bv)maar wil eigenlijk wel iets gaan doen, zit al te lang binnen ( ivm keizersnede) dus alle tips zijn welkom
Nog gefeliciteerd met jullie kleine bengel. Wij zijn vandaag gewoon thuis,even de was bijwerken en wat opruimen in huis. Morgen weer werken dus dan heb ik weer minder tijd voor het huishouden. Ik weet niet hou oud je kinderen zijn?
Wij gaan naar een paasbraderie vanochtend....gewoon even een uitje en dan daar koffie drinken ergens.
Oooh leuk en altijd wel gezellig. Beetje snuffelen tussen de spullen en hopen op een leuk koopje. Zal eens kijken of er hier in de buurt ergens een braderie is.
Gisteren dagje naar Drievliet geweest met dochter, die slaapt momenteel dus nog . Ik ben bezig met het maken van een "paas-speurtocht", althans met de kaart/opdrachten. Straks hebben we met opa, oma, ooms en tantes afgesproken voor een paasbrunch. Leek mij wel gezellig en leuk voor dochter om er nog een paasactiviteit in te verweken vandaar de "speurtocht".
Gisteren naar mijn ouders en zus en zwager geweest. Die stnden op een camping, heerlijk en relaxed en de kinderen lekker buiten aan het spelen. En straks heb ik mijn hele schoonfamilie over de vloer voor een paasbrunch.
Wij gaan straks naar een verjaardag en daarna moet ik de blinde oom van mijn man naar huis brengen, dus zit ik vanmiddag zo'n 2,5 uur in de auto.
Gefeliciteerd, geniet ervan!! Wij vieren hier geen pasen, Ik heb vanmorgen grote lente-schoonmaak gehouden; beneden verdieping is ondertussen klaar..nu alleen de boven verdieping nog. Feestelijk he
Nou hier is het uitgemond in een wandeling in de wijk ( was ver zat) en vanmiddag waren we zo gevloerd dat we tot half vijf hebben geslapen ! Happy easter