Hallo, ik weet niet of ik op de juiste plek mijn vraag stel, zo niet dan hoor ik dat graag. Ik ben op het moment 26 weken zwanger en heb sinds een paar weken lekkende borsten. Sinds een paar dagen is dit witte vrij dikke substantie. Ik weet dat het erbij hoort maar soms worden mijn borsten zo 'hard' dat ik er een beetje in moet knijpen om de druk eraf te halen. Is dat wel goed? Ik moet namelijk nog 14 weken!! Ik hoor graag van u, Roos
Hoi, Dat kan wat ongemakkelijk zijn inderdaad. Bij twijfel vraag je het even na bij je volgende zwangerschapscontrole. Dat je borsten zich klaar maken om te gaan voeden hoort er helemaal bij en is natuurlijk een fijn idee wanneer het zo duidelijk is dat het allemaal werkt Wanneer je druk er af blijft halen houd je het waarschijnlijk in stand. Heb je eerder gevoed, of is dit je eerste kindje? Kijk het niet te lang aan, maar wanneer je geen rode plekken ziet ontstaan, en het met een goed steunende beha op te lossen is is er niet zo veel aan de hand waarschijnlijk. Geniet van je buikbaby!