Goede beslissing! Hopelijk hoeven jullie niet al te lang op een 2de kindje te wachten. Veel succes met alles.
Ik snap je beslissing helemaal. Fijn dat jullie er uit zijn gekomen. Hopelijk snel een tweede uk op komst!
Dit inderdaad. Ik zou in ieder geval goed nagaan wat de opties zijn wat betreft de organisatie/school als je tussentijds zwanger raakt en ook bij jezelf te rade gaan of jij dan na 10 weken verlof en een peuter en kleine baby in huis alweer ziet zitten om je werk en studie voor 32 uur weer op te pakken. Je weet natuurlijk nooit hoe lang een tweede kindje op zich laat wachten maar persoonlijk zou ik liever wachten tot je evt. tweede kindje bijvoorbeeld 1 jaar is ofzo.
Dit ook! Ik had die opleiding met baby erbij nooit gered. Ik werk nu op contract 12 uur in de zorg en soms wat extra en heb twee kleine kindjes thuis en dat vind ik al pittig qua onregelmatigheid/drukte etc. (Mijn man is ook mega druk maar toch..)
Ik zie nu dat mijn reacties een beetje mosterd zijn maar als recent gediplomeerd verpleegkundige en moeder van 2 kleine kinderen denk ik dat je een hele verstandige keuze gemaakt hebt! Tip: ga ook eens meelopen voordat je je aanmeldt voor een opleiding. Toen ik dat deed, zag ik dat het beroep heel andere accenten heeft dan ik verwachtte. Ik dacht echt dat verpleegkundigen in een ziekenhuis de hele dag mensen aan het redden waren die op het randje van de dood balanceren maar ik kwam er achter dat ze vooral een shitload aan administratieve en coördinerende taken hebben. Verdiep je goed in of het beroep bij je past en ook welke sector. Ziekenhuis, thuiszorg of gehandicaptenzorg bijvoorbeeld zijn echt een wereld van verschil!