Oké jullie verklaren me allemaal voor gek als ik ga zeggen dat ik wel ben gegaan Ik werd gewoon gedwongen.. Het is ook een echte bitch die ik aan de tel had en elke keer kan ik mezelf wel schieten dat ik er weer ben in getrapt. Heb 2 zorgvragers geholpen en heb toen aangegeven dat ik niet meer kon. Was het zoooo zat! Navel was al aan het etteren vd week, nu ook donkerbloed dus ik was er klaar mee. Zij wilde dat ik dan tot 12u bleef ipv 14u maar om 11u ben ik weggegaan. Heb de bedrijfsarts gesproken, maandag een afspraak. Gelukkig is dan ook mijn eigen teamleidster er en die zal ik 's-morgens ook even opbellen... Want die idioten van vandaag die zichzelf teamleider noemen en er voor hun afdeling zijn incl. personeel vonden wel dat ik maandag een avonddienst kan draaien, alleen op 15 mensen. Ben er nu echt klaar mee, zelf doen ze ook niets.
Ik zou een klacht indienen tegen die leidinggevende en dit ook bij je eigen leidinggevende neerleggen. Dat er zo over je heen wordt gewalst ook al probeer je voor jezelf op te komen.... Dit kan echt niet hoor... Straks is je wond niet goed genezen en gaat ie misschien wel ontsteken, dan ben je zoveel verder van huis.. 1 op 15 clienten kom op dat kan echt niet hoor!!!!
Je staat inprincipe met zn 3en maar de andere kant is zwaarder dus daar staan ze met zn 2en en ik dan alleen. Als ik een passief iemand heb moet er 1 komen helpen van de andere kant. Maar ga hier ook zeker een klacht over indienen bij mijn eigen leiding gevende.. Voel me zo in de maling genomen. Ze wist mij ook wel ff te vertellen dat ik moet minderen met pijnstillers. Zij weet toch niet wat ik voel, idioot mens!
Ik vind het eerlijk gezegt nogal dom dat je wel bent gegaan. Door dit te doen gaan ze het de volgende keer gewoon weer proberen, want door te komen geef je op zich aan dat je je daar dus nog wel goed genoeg voor voelt. Wel goed dat je eerder bent gegegaan, maar je had eigenlijk helemaal niet moeten gaan, want nu heb je vooral jezelf niet serieus genomen. Maandag idd even je leidinggevende bellen en uit de doeken doen hoe en wat en ook je beklag doen bij de arbo-arts, want dit kan natuurlijk echt niet zomaar. Maar je kunt nu wel boos zijn op de vervangende leidinggevende, maar dit moet je toch echt vooral jezelf aanrekenen. Jij bent toch naar je werk gegaan terwijl je duidelijk had aangegeven dit niet te kunnen. Het is zeker niet netjes geweest wat de leidinggevende heeft gedaan en gezegt, maar je bent wel op komen dagen, dus heeft ze haar gelijk gekregen. Je moet echt leren beter voor jezelf op te komen hoor, want dit mag natuurlijk niet nog een keer gebeuren.
Als je min of meer wordt gedwongen... Kijk ik heb al eerder een ruim een half jaar een uitkering gehad. Ik wil absoluut niet nog een keer thuis komen te zitten. Ja, misschien achteraf wat naïef van mij maar zo ben ik. Hun weten dat ik zo ben dus proberen ze het gewoon. Inderdaad ook mijn eigen schuld.
@hopeFaith ff oftopic maar kan ik jou toevallig kennen van het jonge gezinnen forum?? En dan van als zwanger worden langer duurt?? Je naam komt me zo bekend voor en als ik dan zie hoelang je al bezig bent dan zouden we een tijdje samen geschreven kunnen hebben!
@hopefaith: uiteindelijk zit je werkgever er ook niet op te wachten als je nog maanden blijft tobben he beter nog ietsje langer thuisblijven dan desnoods overleg je even met de huisarts.. dan kan je die gebruiken als "expert" ben zelf ook niet van het ziekmelden.. maar afgelopen voorjaar op advies van de huisarts toch maar gedaan maar.. was er toch wel echt heel blij mee achteraf. kon 1x de trap op en dan stond ik boven te hijgen. en dan zat ik op de bank.. dan dacht je gaat prima... tja.. tot je even wat te drinken ging halen je helpt niemand door op je werk te gaan zitten terwijl je het lichamelijk niet aan kan. want je belast niet alleen jezelf.. maar je colega's van de andere kant moeten ook bijspringen als jou iets niet lukt. terwijl als je er helemaal niet bent.. iemand anders daar staat. snap wel dat je niet thuis wil komen te zitten.. maar het is niet alsof je elke week zoiets hebt toch?
Goed dat je maandag een afspraak met de bedrijfsarts hebt. Vertel hem/haar wel alles he, van de operatie en de etterende en bloedende wond. En ook hoe jij je voelt, dat je de energie niet hebt om dit zware werk te doen op het moment. Veel succes maandag!