Dames, Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van een petitie, maar ik breng deze nog maar effe onder de aandacht, daar het heel belangrijk is !! baadt het niet, schaadt het niet. Je kunt je ook anoniem registreren. 3 niet 1 IVF pogingen vergoeden | petities.nl Voor diegenen die tekenen, bedankt namens alle lotgenoten. Groetjes, Jolanda
Jolanda, Heel goed initiatief! 3 pogingen zijn nu voor 2013 gered, maar nieuwe kabinet kan weer anders bepalen. Zodoende zeker nuttig om de petitie in te vullen!!!!
volgens mij is de petitie niet meer ''van toepassing'' omdat er inderdaad al een besluit is genomen voor 2013. Zie website van Freya met uitleg....Maar ja, misschien kan het geen kwaad om toch nog te tekenen.
Nee, er is nog niks teruggedraaid. Het hangt af van de verkiezingen en bezuinigingen dan. Feit is wel dat er in 2013 niks plaatsvindt, maar wellicht in 2014 wel. Hangt dus af van de komende plannen! We zijn met Freya nog enorm hard bezig! Petitie is overigens doormij aangemaakt, haha . Tevens bij Freya in behandeling.
Ik had hem al getekend. Het zou verschrikkelijk zijn als ze in 2013 of 2014 de 3 behandelingen afschaffen. Zeker met een economie zoals deze zullen er echt niet zoveel mensen overblijven die poging op poging zelf kunnen betalen.