Hoi, ik heb net online mijn Blije Doos bij de Prenatal aangevraagd, deze kan ik in mijn 7de maand ophalen. En als de baby 3 maanden oud is, krijg ik wederom een nieuwe doos. Ook wil ik die van de Etos en Kruidvat aanvragen, maar heb er ooit negatieve verhalen over gehoord. En ik heb begrepen dat je gegevens wel gebruikt worden voor verkoopdoeleinden van producten. M.a.w. callcenters die je continu bellen. Vragen jullie deze dozen ook aan?
Yep! Ik wimpel die vervelende telefoontjes graag af. Heb dat er wel voor over, want er zitten echt een hoop leuke dingen in die paketten!
De Blije Doos en die van Etos (ZwangerKadoos) heb ik gewoon aangevraagd, van Etos inmiddels ook opgehaald. Ik wist niet dat ze ook van Kruidvat hadden 8) Ik had er niet zo'n moeite mee adres en tel.nr. op te geven; over 3 maanden gaan we toch verhuizen haha! En tot nu toe heb ik geen last van telefoonstalkers ofzo gehad. Liefs Monique
oow nee dat doe ik noooooit meer! die dozen kunnen me gestolen worden. ik werd letterlijk gek gebeld door die callcenter lummels. vanaf sochtends tot savonds werd ik gebeld, ze weten ecgt niet van ophouden en heb ook een paar keer kwaad aan de lijn gezeten. nee hoor ik weet het nu wel
Maar hebben ze je adres niet nodig om je te berichten over de op te halen doos? Straks sturen ze een ophaalbericht naar je oude adres? Of moet je ineens je doos ophalen bij de Kruidvat in je oude woonplaats terwijl je intussen al ergens anders woont. Want ik ga volgende week ook verhuizen. Ook handig als ik mijn oude adres kan invoeren, maar dat is wel aan de andere kant van NL
Ik heb ze ook aangevraagd toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Maar inderdaad. Ik werd regelmatig gebeld of ik lid wilde worden van aantal magazines, en ik krijg zo ongeveer ééns per week reclame thuis met allerlei kinderwagens en maxicosi's dingetjes...
Je gegevens worden door prenatal ook verkocht dus als je die doos hebt aangevraagd kun je net zo goed de rest ook aanvragen. Wij werden gek van alle telefoontjes en post dus bij ons derde kindje hebben we het maar niet meer gedaan want we waren echt nog maar net van al die telefoontjes af en dat na 3 jaar en een verhuizing!
Ik heb die dozen ook aangevraagd en tot nu toe ben ik nog helemaal niet gebeld (even afkloppen). Ik krijg wel geadresseerd reclamedrukwerk, maar dat vind ik eigenlijk wel weer handig.... Liefs, Suus
Ooooh bah, zeg Daar zit ik ook niet op te wachten! Word nu al gek gebeld door Callcenters met energie aanbiedingen en weet ik veel wat. Serieus, ik heb het bijgehouden de afgelopen dagen: om de 20 minuten werd ik gebeld En daar zit ik niet op te wachten als ik hoogzwanger ben of net bevallen, bah! Nou....ik hou het maar op de Prenatal doos. Want op de Etos en Kruidvat site staat wel duidelijk vermeld in de voorwaarden dat je gegevens verstrekt worden aan derden voor verkoop of promotie van producten.
Maar het invoeren van je nummer is een verplicht onderdeel. Of een nummer verzinnen... Ik weet wel precies wanneer ik gebeld wordt door een Callcenter. Het is namelijk altijd prive. Dan neem ik sowieso nooit op.
yup en dat had ik dus ook werd constant gebeld! als ik dan aan het einde van mn werkdag mn mobiel ging chechen had wel bijna 15 gemiste oproepen..allemaal prive en dan wist ik genoeg. maar een van die callcanter apen die ik de wind van voren had gegeven gaf mij een internetadres waarop je dus kan aangeven dat je door geen enkel callcenter meer gebeld wenst te worden. alleen duurt het wel 2 maanden voordat het overal door is.. het adres is www.infofilter.nl
Mobiel weet ik niet uit mijn hoofd, thuistelefoonnummer wel... Maar idd, ik word ook altijd gebeld door callcenters. Dan vragen ze of mijn ouders thuis zijn............... "Geen idee," zeg ik dan, "Dan zou je hun moeten bellen, maar niet mij." Zwáár irritant.
oke maar moeten ze niet een dikke buik zien ofzo of wordt het thuis gestuurd? dan moet ik nog maar even wachten tot 12 weken dan mogen mijn buren het pas weten namelijk hihihi
Hey meiden, even offtopic. Maar check RTL8. Gaat over het geven van Borstvoeding. Een docu... Zelfs een vrouw die haar dochter van 7 nog steeds bortsvoeding geeft! (sorry, ff offtopic)