Werken met mannen....

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Ik werk heel de dag met pvc buizen en alles wat je veder voor afwatering nodig hebt.
    En ook ik wordt op handen gedragen.
    Helemaal blij mee hahah

2. kimmii1993

28 jan 2014
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik heb ook een echt mannen beroep :) ben nl beenhouwer :)
    ik werk dus als enige jonge brouw (21j) in een beenhouwerij met 15 mannen samen :) word echt op handen gedragen en word behandelt als een kleine prinses, de mannen zijn super attent :)
    In het begin heb ik me wel moeten bewijzen hoor, en de typische mannen grapjes moeten doorstaan, maar eens ze zagen dat ik net zo goed mn mannentje kon staan als hun ben ik meteen opgenomen in de groep. Ik word evenwaardig behandelt net als de rest, en er word wel eens goed geroepen tegen elkaar, maar dat is heel snel vergeten :)
    enkel maar positieve ervaringen dus :) heb op men eerste job bij enkel vrouwen gewerkt en dat was vreselijk!!

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja deur ophouden enzo wel maar koffie en gebak niet hoor....
    Ik ben meer een vrouw die zelf haar "mannetje" wel staat deur ophouden,vanalles uit handen nemen het hoeft voor mij niet zo,kan goed zelf de deur open doen ;)
    Vind het wel leuk/lief als m'n vriend dat soms doet maar van m'n collega's vind ik dat niet echt nodig.(Behalve keertje koffie meenemen voor elkaar.)

4. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hier ook hele goede ervaring met werken in een mannen omgeving! Geen afgunst en jaloezie en ik werd ook op handen gedragen. Op vrijdag gingen we 's middags aan het bier en ging de frietpan aan in de kantine. Vond het super! ;)

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik werk ook met 99% mannen (ICT) en vind vooral de directheid naar elkaar toe zo'n verademing! Geen gezeur, geroddel of geklaag achter je rug :)
    En ja, heb ook wel een streepje voor haha.

6. penseel

penseel Niet meer actief

Geef nou maar een man om mee te werken. Niet om mee samen te leven....

Mannen geen problemen mee. Vrouwen onder elkaar... je ziet het hier ook!!! We Katte soms wat af. Onderhuids gemekker... vrouwen hihi whaaa.. onder elkaar. We maken elkaar af. En v waarom??? Zal wel van uit de evolutie zo bepaald zijn .. zo over leven wij...

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou geef mij ook maar een hal met kerels hoor :D Ik heb altijd veel met mannen gewerkt ( logistiek ) en wat vrouw was zat onder mij dus moest gewoon luisteren :p Nee grapje :)
    Ik werk nu tijdelijk in een bedrijf met veel vrouwen en ik ben echt doodongelukkig hoor. Roddel en achterklap, een echte zoek-het-je-maar-uit-cultuur... Toen ik laatst voor een dag naar een andere afdeling moest zat ik tussen de mannen, nou wat een verademing :D Lekkere flauwe grappen en slap geouwehoer :p
    Ik ben op gesprek geweest bij een ander bedrijf ( weer logistiek ) en ben zoooo blij als ik daar word aangenomen!

Deel Deze Pagina