Nieuwe aventflessen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Napoleon, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Omdat 1 van de flessen spoorloos is, ging ik naar de winkel voor een nieuwe. Thuisgekomen, inmiddels een schreeuwende baby ;), `maak de verpakking open, zit er een heel ander soort fles in!
    Het materiaal is anders van de fles zelf en nu moet er eerst een ring op de hals en dan kan pas de dop erop :S

En dat`terwijl de verpakking gewoon hetzelfde is...

niet echt netjes vind ik...

Oh en ik vind deze fles dus ook onhandig nu... (lees zonder bril in het donker snachts een fles maken...:p )

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Weet niet hoe het eerst was hoor (ons zoontje is pas 1 maand). Wij hebben ook de Avent fles en inderdaad die ring... Je kan hem er ook uit houden. Volgens mij is dat geen probleem. Vind het lastig hoe die sluit met die ring. Echt (piep) irritant.

Ik merk bij mijn zoontje in ieder geval geen verschil. Of hij nou met ring of zonder ring heeft gedronken. Kan aan mij liggen?!

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zonder ring kan niet!! Dan gaat hij lekken!!

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ben ook alleen maar deze flessen met ring gewend, omdat ons meisje nog maar 2 maanden is, maar mijn broer vond het ook al een rare fles... blijkbaar was dat dus idd eerst niet het geval. En ja, zonder ring gaat hij lekken. ;)
    Ook zijn deze flessen ''grauwer'' van kleur, de andere avent flessen waren helderder. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vind deze flessen opzich wel prima...moet wel zeggen dat als je de dop er niet goed opdraait, deze alsnog gaat lekken.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

zijn dat niet die bpa vrije flessen die verplichtworden per 1 juni?

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    je hebt de blue en gold line in die flessen,
    is inderaad met een ring, zijn volgens mij bpa vrij inderdaad...ik zag het verschil ook...de vorige fles was van andere stof en zonder ring...
    Maar moet zeggen dit vindt ik ook een hele fijne fles als je er aan gewend raakt!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

klopt de nieuwe flessen moeten bpavrij zijn.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ze zijn idd al een tijdje anders.. maar op zich is het toch niet zo ingewikkeld? Gewoon een extra ringetje op de fles.

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Uhm al jaren zit er in geen enkele fles BPA maargoed, deze zijn nieuw inderdaad, schijnt weer iets met luchtafvoer te maken te hebben. Zonder ring gaan ze inderdaad lekken, najah lekken ze stromen gewoon leeg. Vindt het wel jammer dat de flessen niet meer helder zijn, nu lijkt het net of er een kalklaag van hier tot tokio inzit...

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Het starterspakket heeft flessen zonder ring (tenminste in mijn pakket).
    Losse flessen hebben wel een ring, deze moet je er wel echt in doen anders loopt die fles leeg!
    Had op mn werk een kindje met zo'n fles (ouders ring vergeten) en ik dacht hmm wat gaat die fles snel en wat is dat kind ineens nat ;)

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik vind het ook een rot fles. Dat ding spoort echt niet.
    Doe mij maar de oude vertrouwde flessen.
    Ik had die erbij gekocht als reserve, maar heb gelukkig nog een oude kunnen krijgen via via.

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb ook een starterspakket gekocht, maar wel gewoon met ring.

13. zohra

zohra Niet meer actief

hoi,
    ik heb hier nog 2 kleine en 1 grote ze zijn zowaar niet gebruikt
    en volgens mij is dat het oude model, ik hoefde er geen ring in te doen apart. wie ze voor een klein bedrag wil overkopen laat t maar weten.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

er zat nog wel bpa in maar in een hele lage concentratie zodat ze het niet hoefden te melden.daarom is en een nieuwe wat per 1 juni.

15. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij ons startersset zat ook een ring. Dacht eerst dat je die er uit moest laten dus ik mijn meisje een fles geven, zij helemaal nat en de fles super snel leeg. Ik dacht ook nog dat ze gewoon zoveel geknpoeid had en super snel gedronken had, tot ik er na 2 dagen achter jkwam dat die ring erop moet.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahahaha!

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Femke heeft normaal de tomee tipee flessen (zo'n tietfles) maar toen ik nog kolfde had ik avent erbij. Maar waar wij nu wonen kan je geen spenen kopen voor de tt flessen dus vandaar dat ik een avent had gekocht, die heeft ze op de creche ook.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb die goude (gold line) nieuwe Aventflessen (starterspakket) en er zit bij mij geen ring in hoor....
    Toen ik om het verschil vroeg met die blauwe flessen zei ze ook; deze heeft wel een ring en deze niet.

19. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Die gouden fles is ook meteen duurder, ook een leuk trucje om meer geld te verdienen.

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb ze beide en vind ze nog steeds goed
    met of zonder ring
    ik heb er niet zon last van

Deel Deze Pagina