Drinken jullie cola tijdens zwangerschap? Hoor zoveel verhalen.... Zo ja, wat voor cola? En hoeveel per dag/week? Thanks!!
ik dronk gewoon cola, wel iets minder, maar toch een paar glazen per dag, nu mag ik het helaas niet meer door zwangerschapsdiabetes
Ik drink ook gewoon cola maar niet meer dan 2 a 3 glaasjes per dag. Ik drink cola light maar ga denk ik over op pepsi max, daar zit geen cafeine in. Ik wil namelijk ook graag mijn blijven theetje drinken hihi
ik drink ook gewoon cola bijvoorbeeld 2 glaasjes als ik een keer zin heb en dan heb ik weinig of geen koffie gedronken je moet gewoon een beetje spelen met caffeine dranken ik let er gewoon heel erg op dat ik niet teveel op een dag drink
Ik heb geen cola gedronken tijdens mijn zwangerschap. Ook geen light of max ofzo. Heeft niks te maken met caffeine, maar meer met koolzuur. Kreeg er voor mijn zwangerschap al maagpijn van. Al zou ik er wel tegen kunnen, zou ik ook ongeveer 1 glas per dag drinken hoor, zolang je maar oplet met de hoeveelheid caffeine per dag.
Ik drink af en toe wel cola, vind het zo lekker Zit er wel aan te denken om de volgende keer caffeine vrije cola te kopen... kan ik er wat meer van drinken
Ik drink wel cola, de gewone, maar wel met mate. Light drink ik sowieso niet ivm de aspartaam die erin zit.
Ik dronk al niet veel cola en nu nog steeds niet eigenlijk. Hooguit 1 glas in de week. Maar dat is meer omdat ik sapjes lekkerder vind, en niet vanwege caffeine of iets dergelijks.
Ik dronk voorheen ook weinig cola... af en toe een glaasje. Maar ben nu echt verslaafd eraan!! Vind t zo lekker, mis het gewoon als ik t niet drink! Vreeemd! (misschien door de suikers) Als ik cola drink snoep ik ook meteen veel minder, tot bijna niets! Anders blíjf ik snoepen!!
Ik drink het gewoon, maar net als koffie niet teveel Het heeft me zelfs door mijn misselijkheidsdagen heen geholpen
Ik drink ook cola, maar dan de caffeine vrije. Soms ook cherry coke, omdat ik dat tijdens m'n zwangerschap blijkbaar opeens erg lekker vind. Ik denk dat ik zo'n 2 à 3 glazen per dag drink.
Ik dronk het voor m'n zwangerschap bijna dagelijks. Tot 10 weken heb ik het niet gedronken, omdat ik al misselijk werd bij de gedachten. Tot ik las dat cola kan helpen tegen misselijkheid. Nu drink ik het af en toe als ik er zin in heb, maar nooit meer dan 2 glazen per dag. (cafeïne)
Ik drink gewoon cola, zowel de gewone als de light. Al drink ik momenteel voornamelijk water en melk ivm maagzuur.
Ja hoor, alleen geen liters op een dag. Drink thuis eigenlijk sowieso alleen thee, melk en aanmaaklimonade, maar als we een keer ergens heengaan, drink ik rustig cola. Meestal niet meer dan 2 a 3 glazen op een dag. Alles met mate, dan is er niets aan de hand
Ben normaal absoluut geen cola-drinker... maar bij beide zwangerschappen dus ineens wel. Het is denk ik ook meer ivm de cafeïne... en de zoetigheid uiteraard. Want ik vervang momenteel wel eens de koffie door cola. Light "lust" ik niet, dus ik drink gewoon de regular, hebben Coca Cola.
ik gebruik het alleen tegen de misselijkheid, verder niet..ben nog behoorlijk misselijk, dus een half glas cola, helpt goed, niet altijd maar vaak wel.