Werken na de IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinderr, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik hoop binnenkort mijn eerste IUI te hebben. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die na die tijd gewoon weer gaan werken, of meld je je dan ziek of bijzonder zorgverlof o.i.d??

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He Vlinderr,

Ik werk in hetzelfde ziekenhuis als waar we onder behandeling zijn. Op de dag van de inseminatie zeg ik tegen mijn collega's: 'Jongens, ik ben even weg. Over tien minuten ben ik weer terug.'
    En werk vervolgens gewoon verder. Soms heb ik nog wat krampen achteraf, maar dat is prima te doen.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Momenteel ben ik Koos Werkloos (sinds 1 januari jl.), maar vorig jaar ben ik na elke IUI-behandeling gewoon weer aan het werk gegaan.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Mooi om te lezen, dan weet ik dat. :)

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik vond het zelf fijn om een vrije middag op te nemen eerlijk gezegd. Gewoon qua gevoel, niet omdat het pijnlijk is ofzo. Lekker op de bank met een tijdschriftje. Veel succes! Met 112,5 eh zal die vast lekker gaan groeien.

6. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Ik neem ook vrij op die dagen. Lekker met de beentjes op de bank, een bakkie thee en een boek of lekker voor de tv. Ik heb altijd wel buikpijn nadien.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ging ook altijd lekker op de bank met een boekje!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zou zelf ook het liefst een vrije middag / dag hebben (afhankelijk van het tijdstip dat het plaats vindt). We zullen wel zien.

Ik heb me ook ziekgemeld voor het HSG onderzoek, terwijl ik opzich wel had kunnen werken na die tijd. Het was wel wat gevoelig, maar niet om voor thuis te blijven. Maar ook puur voor het gevoel..

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Is wel lekker om daarna lekker te relexen dan meteen weer volop te werken...

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, ik krijg mijn IUI altijd om 10u - 10u30 en moet van de gyn daarna de hele middag op de bank!!!!
    Heb ook wel moeilijke IUI met allerlei hulpmiddeltjes en zo en een pijnlijke eisprong, dus ik kan eigenlijk niet anders :S
    Succes!

Deel Deze Pagina