De titel zegt het al Ik vraag mij af hoe mensen op hun nickname gekomen zijn. Ik begin uiteraard zelf. Cullen (Edward) is de achternaam van een personage uit de Twilight boeken.
me = ik en 83 mijn geboortejaar. wist niet echt wat te verzinnen en wat nog niet in gebruik was,en wilde niet mijn eigen naam gebruiken dus toen kwam ik met dit
ik ben zeer geïnteresseerd in de klassieke oudheid (heb ook poging gedaan tot de studie klassieke talen, helaas moeten stoppen) en dan met name de mythologie. Maia is een van de zeven Pleiaden, de oudste en de moeder van Hermes.
Gravid is Zweeds, en betekend Zwanger/Zwangerschap. En ik ben fan van Zweden, dus vandaar dat ik voor deze naam gekozen heb toen ik me aan het begin vd zwangerschap aanmeldde op zp.
Ik speelde World of Warcraft en ik had daar een poppetje die er echt uitzag als een bimbo en die had ik daarom Skatje genoemd. Uiteindelijk het spel heel lang gespeeld, vooral dat poppetje, en omdat iedereen die ik in het spel 'kende' mij Skatje noemde, is die nickname een beetje blijven plakken. Heb er trouwens een groep goede vrienden aan overgehouden en die noemen me per vergissing nog steeds wel eens dat ipv mijn echte naam, terwijl ik het echt al heel lang niet meer speel.
Vernoemd naar mijn 1e hond: Doris. Ik noemde haar altijd Doortje. Verder was ik 25 toen ik me hier aanmeldde.
Sen is het eerste deel van mijn jongste dochter en Ais het eerste deel van mn oudste dochter En hoe kan het nou dat ik dan al zo lang lid ben, vóór mijn jongste dochter uberhaupt geboren was? Ik had eerst mijn eigen naam als Nickname maar daar zijn er maar een stuk of 20 van in NL. Dusss, ik werd een beetje makkelijk op te zoeken door mensen waarvan ik dat helemaal niet wil (lees: kinderen uit de klassen waar ik les aan geef)
Tja als je man bedacht heeft dat een zoontje Guus zou gaan heten, dan is het wat verwarrend om een meisje Guusje te noemen. De naam van ons zoontje stond vast, dus mijn naam voor een meisje viel af. Omdat ik dacht dat we een meisje kregen heb ik me onder de naam die ik zo leuk vond hier aangemeld. En ja, toen kregen we een zoon!