Weet iemand hoe ik dit kan vinden ? mijn zusje woont in Hastings (east sussex) en als ik vanaf hier daar heen wil kan ik wel makkelijk vinden hoe ik in Londen moet komen maar moet vanaf Londen ook nog naar haar toe met openbaar vervoer , maar ik heb geen idee hoe ik dit kan opzoeken hoelang ik dan onderweg ben en hoe duur het is . iemand die me kan helpen ?
Voor de trein kun je kijken op www.nationalrail.co.uk Daar kun je dan de snelste route zien en de prijzen etc. Mocht je evt een ondergrondse nodig hebben of ergens willen kijken wat je leuk lijkt, kun je hier zo bekijken welke waar heen gaat: Tube | Transport for London Al wijst de ondergrondse vind ik, zichzelf meestal wel. Alles staat goed aangegeven. Weet je welke bussen rijden in Hastings? Welk bedrijf? Dan kun je bij die de site eventueel kijken hoe en wat.
M'n vriendin heeft via britrail.com iets geboekt. Ze vloog naar Londen en vandaar een uur of 4 met de trein, met die britrail dus. Zou je even op die website moeten uitzoeken hoe het werkt maar het staat me bij dat het redelijk goedkoop was. Een treinreis in Engeland is volgens mij nog duurder dan in Nederland. Maar als je boekt op een bepaald tijdstip dan is het goedkoper.