Ik vond het vorig jaar nogal tegenvallen. Er stonden geen leuke, nieuwe, verrassende dingen en dat had ik wel verwacht. Verder kon je over de koppen lopen en met mijn toen 7 maanden zwanger keek niemand uit voor mijn buik en moest ik gewoon met mijn handen voor mijn buik lopen om me te beschermen.
Net mn man even ingelicht en die heeft er ook zin in dus wij gaan ook! Even kijken of ik nu al kaartjes bestel of aan de deur pas....
En ach als je geen kids hebt of niet zwanger bent, maakt toch niet uit? Kun je alvast ideeen opdoen voor de toekomst....
ik ga kijken da me schoonmoeder zo gek krijg of een vriendin maar die zijn nog niet met kinderen bezig dus denk me schoonmoeder hahaha
Ik weet niet of ik ga. Ben afgelopen keer wel naar de 9maanden beurs geweest, dat vond ik wel heel leuk.
uhh zou heel graag willen maar lijkt me niet zo verstandig aangezien ik begin november ben uitgerekend
Zelfde verhaal hier, ik ben eind november uitgerekend en ik geloof nooit dat ik dat ga redden, hele dag rondslenteren daar. Ik ga wel nog naar de Beauty & Health beurs in Deventer, maar dat is maar klein dus beter te doen dan zo'n grote beurs
Als ik dan niet zwanger ben, ga ik niet... ben afgelopen februari met mijn (toen nog) zwangere schoonzus naar de 9-mnd-beurs geweest... was echt heeeeel leuk. (en schoonzus heeft ondertussen een gezonde zoon) Als ik wel zwanger ben tegen die tijd (zie het nog niet gebeuren maar goed) dan sleep ik mijn vriend mee... en anders mijn schoonma, die is daar wel voor te porren..