werken op een callcenter

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door melody, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    sorry is msseen hele onbeleefde vraag maar hoeveel uren werkten jullie? en welk salaris hoorde daarbij?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik was toen 26 werkte 40 uur per week en verdiende 2010 euro bruto per maand. Was een IT bedrijf en over het algemeen liggen daar de salarissen wat hoger

3. Niet meer actief

callcenter werk is goed betaald werk hoor.

Ik heb het jaren gedaan, zowel agent als leidinggevend.

Tuurlijk krijg je boze klanten, dat zijn eigeniljk wel de leuksten, want tsja.. als je eenmaal opgehangen hebt en je data hebt ingevoerd, ga je gewoon weer naar de volgende.. En die kan ineens weer heel blij met je zijn.

Als ik weer buitenshuis zou gaan werken, zou ik zeker wel weer in een callcenter willen. Het is een bepaald slag mensen, waar ontzettend veel verloop is.... en dan heb je altijd nog een harde kern. De blijvertjes..

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meiden snt heet zo niet meer..Is nu kpn contact...
    En dus alleen nog maar kpn projecten..Echter het groten deels van kpn conctact Groningen is nu opgedoekt...
    In groningen zitten nu eigenlijk alleen nog maar backofficces en geen calcenters meer..Misschien wel op kleine schaal echter daarvoor worden geen ap-ers (=ander personeel) meer aangenomen...

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het ook zo'n 5 jaar lang gedaan, was ideaal naast mijn studie. Alleen is het geen werk om fulltime te doen.

6. NaNo1979

NaNo1979 Lid

19 jan 2007
    9
    0
    0
    Roden
    SNT is er nog steeds, heeft 2 vestigingen. 1 aan het damsterdiep en 1 aan de bloemstraat in Groningen.
    De bloemstraat heeft projecten als de postbank en KPN Mobiel
    Damspetrdiep heeft projecten als Nuon, FBTO, Zilveren Kruis en volgend kwartaal ook de klantenservice van de NS.
    Zijn nog steeds callcenters en geen backoffices...
    en er worden nog steeds uitzendkrachten aangenomen...
    Ik werk nu bijna 5 jaar op het project KPN Mobiel Klantenservice bij SNT, Een deel van KPN en SNT vallen nu onder hetzelfde CAO, maar daar hebben wij als snt-ers weinig ellende van...

7. Niet meer actief

ehm.. JIJ vindt het geen werk om fulltime te doen. Je moet ze de kost geven die dat namelijk helemaal geen probleem vinden en daar juist een uitdaging in zien.

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Dat bedoel ik Nano, kpn contact is alleen het vaste net nog maar...Jij bent dan inderdaad een oud snter..Na bijna 8 jaar werkzaam te zijn eerst voor kpn, toen voor snt vervolgens voor kpn contact zie ik soms door de bomen het bos ook niet meer :)

Maar doe het werk nog steeds met plezier, alhowel ik godzijdank niet (meer) aan de "telefoon"zit...

9. demonoid

demonoid Lid

19 feb 2007
    12
    0
    0
    Haha, SNT, ook nog 1,5 jaar gezeten 40 uur per week outbound bellen met klanten vastnet die weg waren gegaan naar Tele2, wat een hel was dat zeg! Blij dat ik dat niet meer doe zeg!

Het zegt niets over callcentre werk, heb ook nog bij veel andere gewerkt, Versatel, Tele2 :evil: @home, Essent, you name it. Altijd met veel plezier gedaan voor de commerciëlen...

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik werk al bijna 10 jaar op het callcenter van een zorgverzekering. SNT vangt gesprekken voor ons op, dus krijg geregeld mensen van daar aan de lijn die iets naar mij door verbinden.
    Ik geloof niet dat het bij al het callcenterwerk zo is dat je minder hoeft na te denken als bij een helpdesk. Voor mijn baan moet je behoorlijk wat weten.
    Helaas loopt mijn werk nog maar 5 weken en dan sluit de afdeling. Ze verplaatsen het naar Zwolle en dat is voor mij helaas veel te ver om mee te gaan. Over 5 weekjes zit ik dus thuis en ga ik kijken wat het sociaal plan me te bieden heeft.
    Maar ik vind callcenter werk dus erg leuk, mits je er wel je hersens een beetje goed bij moet gebruiken. Zou nooit bestellingenh willen opnemen voor de neckermann of zo, dan bloed ik een beetje dood denk ik.

11. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Hoi Hoi

Nou ik ben nu alweer bijna 4 week aan het werk op het callcenter (moet zeggen contactcenter)

De 1ste 3 week fulltime in traing... was wel afzien hoor... zag mn meisje alleen snachts tijdens het voeden :cry:

Maar nu ga ik 24 uur werken en hoop dat dit financieel te doen is...

ik vindt het loon echt wel tegenvallen hoor!
    wer via het uitzendbureau en heb 8,09 bruto per uur...
    wist niet precies hoeveel ik hier netto aan over hield maar zoals ik het nu kan bekijken is het circa 6,50
    dit is toch minimum loon...

en tja het werk opzich... best te doen hoor maar echtniet voor altijd!
    ik ben toch meer het type van persoonlijk contact met mensen, zoals ik altijd in de detailhandel had...
    en idd krijg ik best regelmatig boze klanten en dit vindt ik best moeilijk...

maargoed ik heb nu igg een baan en ga gewoon langzaam verder kijken en hopelijk in de toekomst nog eens een opleiding erbij doen (wil graag spw doen)

ik zou ook nog wel eens voor de ervaring bij een ander callcenter willen werken.... hihi ben een beetje wispelturig hoor... wil mss wel teveel afwisseling....

Deel Deze Pagina