Ik word er knettergek van .. Super leuk kussen voor mn hond.. Maar die haren, krijg ze er gwoon niet meer vanaf.. Iemand tips?
Het moet ook niet gekker worden...hondenharen op een hondenkussen Sorry, flauw...maar beter daar dan op de bank of waar dan ook toch?
Jaa! Wrijf met zo'n rubbere schoonmaak handschoen over het kussen en je wrijft zo alle haren eraf. Tenminste voor katten haren werkt het ideaal!
Ik was hem ook wel mar ik vind het zo vies die honden en kattenharen in mn wasmachine dus wil hem niet te vaak wassen..
ik klop ze (3 kussens) iedere dag buiten uit en ga er dan met de stofzuiger overheen. Met de stofborstel erop.
ik was het kleedje van de hond iedere week! (soms twee keer per week) Eerst met de stofzuiger erover heen vantevoren en met zo'n rubber handschoen en dan in de wasmachine. Vind het altijd zo stinken die kleedjes.. Wij hebben wel een hond die veel zwemt of in de modder ligt, misschien dat dat scheelt in de geur
Haha jaa die van ons die zwemt niet en is vies van modder dus dat scheelt al de helft Oee natte hond stinkt zo he haha
Je hebt ook van die rubberen borstels met nopjes.. werken perfect! gebruik hem ook voor onze kleding als daar na het kroelen haren op zitten
Of met de schuur kant van een schuurspons! Daar kan je ook gemakkelijk mee honden/katten haren verwijderen van stof.
Hier idd elke week in de was (hond zwemt ook niet, heb een nep-labrador ) en daarna in de droger en in de droger gaan ehct alle haren eraf! Moet erna wel gelijk de zolder stofzuigen maar dat geeft niet.
Op kookwas uitwassen in de wasmachine ruikt het weer lekker en alle haren weg daarna wel de wasmachine nog een keer leeg aan op kookwas met azijn voor de haren weg te spoelen wij hebben maar een klein chihuahuatje trouwens
Ow das handig, die van ons is er dol op helaas.. Vanmiddag nog in de meeste vieze baggersloot gelegen die we tegen kwamen dus thuis onder de tuinslang, de stoep is nog zwart Inderdaad natte hond stinkt verschrikkelijk..