Goede gezinsauto 3 of meer kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sheila82, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik weet niet of ik het hier goed plaats..

ik zou graag van jullie willen horen, degenen met 3 of meer kinderen, wat voor auto je hebt. Wat de voordelen vand e auto zijn en eventuele nadelen. Kosten per maand en benzine verbruik.

wij willen graag een derde en dat moet er echt een andere auto komen.
    Kunnen we nu ook al goed gebruiken want baggage ruimte is niet handig bij ons, te klein.

Ben benieuwd!
    bedankt alvast!!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wij hebben 3 kinderen en rijden nu nog een opel astra 3 deurs.
    Nou ik kan je zeggen das ver van ideaal zeg pffff.
    Maar deze maand hebben we een nieuwe wagen een opel zafira.
    Een mooie ruime gezins auto met 7 zit plaatsen.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben een Toyota Corolla Verso uit 2007. Op de achterbank passen 3 kinderzitjes naast elkaar, dat is ook de reden waarom we deze auto gekocht hebben. In de kofferruimte kunnen we gebruik maken van 2 extra stoelen, maar als je die niet gebruikt heb je een flinke ruimte voor bagage. Onze auto rijdt ongeveer 1 op 12 en de kosten per maand weet ik zo niet.

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    wij zijn ook aan het rondkijken... tot nu toe kijken we naar citroen picasso of c8, renault espace, kia joyce of carnival, mazda 5 of premacy, hyundai trajet, volkswagen sharan, seat alhambra, ford galaxy, toyota corolla verso en avensis verso, fiat ullysee (?), peugot 806 en 807,

een peugot sw, renault scenic is ons net te klein, past wel maar nog veel gedoe met gordels, bovenstaande hebben we nog niet allemaal uitgeprobeerd hoor maar van sommige weet ik wel dat het past.

6. Sheila82

Bedankt allemaal voor de reacties.
    Ik zal zo ook even in het andere topic kijken (bedankt Lucia).

Verder ook handig al die autonamen, kan ik eens rondneuzen!zoekt wel zo handig :D
    7 zitplaatsen, dat klinkt wel handig, kun je altijd nog uitbreiden met je gezin hihi :D

Ik ga eens zoeken naar die merken, hoe de auto' s eruit zien.

Het fijnste vinden we het wle als het goed past, dus nog liever dat er ruimte is voor 4 kids..dan is het ook niet te krap en zo en als er ook na een derde een vierde komt..:D

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Opel Zafira!!!!!!!! Perfect gewoon....

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wij hebben een renautl scenic 7 persoonse auto gekocht
    uit 2005
    de kosten zijn 185 euro belasting en 62 euro verzekering
    we tanken voor 80 euro vol en we kunnen daar dik 800 km mee rijden het is een diesel hi hi

9. Sheila82

dankjewel!Is ook best dure auto denk ik in aanschaf..zal ook daar eens naar zoeken want heb wel kleinere scenics gezien geloof ik

zijn nu ook aan het kijken naar ford galaxy, ook lekker ruim en schijnt ook goede auto te zijn aldus collega van mijn man...we hebben er al wel 1 gevonden die wel wel zouden kunnen betalen..zou wle fijn zijn zo'n auto!!heerlijk wat een ruimte!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    let op dat een ford galaxy wel erg zwaar is en dus duur in de wegenbelasting en volgens mij is ie ook niet superzuinig, maar dat ligt ook een beetje aan eht vermogen.
    Wij hebben een renault grand scenic. Zee van ruimte waar met gemak 3 kids in zouden passen

11. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

bij onze buren (4 kinders) hebben ze een fiat multipla
    oudste zit tussen pa en ma in

Deel Deze Pagina