Dames, misschien wel interessant. Ik heb opgezocht hoe de CB- indicator werkt en het apparaat uit elkaar gehaald. In de indicator zitten twee stripjes. De bovenste strip is een ' gewone HCG' lijn, met gevoeligheid 25 Ug. Het verschil tussen de streepjes op de onderste strip bepaald hoelang je zwanger bent (deze HCG lijn is minder gevoelig). Volgens mij moeten de streepjes ongeveer gelijk zijn voor een 3+. Op de foto die hierbij staat stond er 2-3 weken. Helaas heb ik de indicator met 1-2 weken al weggegooid. Iemand deze toevalig uit elkaar gehaald?
Haha wat grappig dat je dat helemaal uitzoekt!!! Mocht ik volgende week de 1-2 weken hebben zal ik hem ook even uit elkaar halen.
Ik heb toevallig vorige week die van 1 2 weken uitelkaar gehaald hihi . De onderste strip geeft dan 1 duidelijke streep aan en de tweede streep is dan lichter dan jij hebt. Jammer genoeg niet op foto gedaan
Ik had hetzelfde en was toen echt niet zwanger. Dit weet ik uit controles bij het ziekenhuis waar ik toen onder behandeling was. Overigens staat ook in de bijsluiter dat de streepjes niks zeggen en dat je daar dus ook geen conclusies aan kunt verbinden.