Wie heeft voor mij een goed recept voor lekkere köfte en voor daarbij een lekkere pittige saus (gewone sambal uit de supermarkt vind ik niet zo lekker). Ik heb hier al dagen trek in en hoop met een goed recept het morgen eindelijk te kunnen eten!
Runder Gehakt Fijn gesneden Ui Fijn gesneden Peterselie Peperpasta (Turks) Bulbiber (Turks) Zout Peper Zo maakt mij Man het altijd als we gaan bqqen en ik moet zeggen. Smaakt echt heeeeeeerlijk! Iedereen is er altijd weg van
Bij de albert heijn heb je een zakje kofte kruiden van knorr. Ligt bij de buitenlandse producten. Dit mix ik door rundergehakt en dan aanbraden, heerlijk.
Ik kan mijn vriend wel even vragen voor een authentiek recept Waar hij vandaan komt eten ze zo veel köfte dat het zowat m'n neus uit komt Maar het is daar het goedkoopste vlees, dus ja...
Graag!! Ik heb er zo een trek in, maar wel een lekkere. Niet de knorr wereldgerechten variant zeg maar Die van het filmpje hierboven ziet er ook goed uit trouwens!
De kebab uit Iran is heel simpel en smakelijk. ui raspen en laten uitlekken Zout Zwarte peper Kurkuma klein beetje Rundgehakt (officieel rund en lamsgehakt maar ik persoonlijk hou niet van 2 verschillende soorten vlees door elkaar mixen) Dit alles goed door elkaar kneden (als je lang genoeg kneed dan word je gehakt heel plakkerig). Dat doe je op een platte barbeque staaf en daarna grillen. Achteraf sumac erop doen! Is zo lekker! Je kan op YouTube ook zoeken naar kebab kubideh en dan daarachter aashpazi intoetsen. Hun hebben hele makkelijke filmpjes Edit; heb hem snel opgezocht...
Iedereen bedankt voor de recepten. Ik heb deze gemaakt en hij smaakt echt goed! Bij de toko verse sambal badjak erbij gehaald en knoflook saus gemaakt en straks gaan we het eten op turkse broodjes...