Werk nu een jaar voor het uitzendbureau en er zit sinds een tijdje een nieuwe muts daar (interdecente) en sinds een paar weken ook weer een nieuwe jongen die samen de planning doen mèèèèn wat een stelletje simpele zielen zijn dat bij elkaar zeg alles wat er fout kan gaan dat gaat er altijd fout echt een hele slechte planning dus . Nu had ik eerder al afgesproken met degene die voor hun daar zat dat ik minder zou gaan werken etc ivm de zwangerschap de laatste tijd komen ze echt met hele bizare dingen aanzetten erg lange en zware diensten die ik dan weiger nu had ie ook al een paar keer gevraagd of ik ergens wilde werken maar dat is een mega hoog gebouw en ik heb hoogtevrees dus je raadt het al dat weigerde ik ook (hij heeft daar wel in 2 weken 4x voor gebelt) Gisteren opweg naar de vk ging de telefoon 3x ! de planning voor morgen werd omgegooid dus mijn vriend de telefoon opgnomen en genoteerd ,bellen ze vanmiddag wèèr dat de planning is veranderd en zou ik naar het uwv in het centrum morgen moeten voor 2 of 3 uurtjes werken wat zou betekenen dat ik parkeergeld moet betalen wat ik vertik . Zegt ie dan ga je maar met de bus en anders dan hebben we geen werk meer voor je ! Nu is het zo dat ik na de bevalling toch al niet meer zou gaan werken maar ben wel zo ongeloofelijk boos . Heb altijd goede reacties van klanten en nooit eerder problemen gehad . Krijg ook het idee dat het vaak op het laatste moment misgaat met de planning en ik het dan voor mijn kiezen krijg . Heb contact gehad met een ander uitzendbureau die precies dezelfde klanten heeft en heb morgenochtend een afspraak om in te schrijven maar kunnen ze mij weigeren nu ik zwanger ben ? Ik zou graag nog die paar weken uit willen werken . Heb contact gehad met het hoofdkantoor en ga morgen een klacht indienen bij hun vestigingsmanager , zei het vorige week nog tegen mijn vriend dat ik eigelijk een klacht zou willen indienen had ik dat maar gedaan heb nu wel een lijstje gemaakt met alle dingen die eerder zijn voorgevallen . Nu is dat een beetje te laat denk ik ik zou ook niet meer voor hun willen werken maar wel vertellen hoe ik erover denk . Zou de zwangerschap een probleem kunnen zijn voor het gesprek morgen ?
een uitzendbureau zal je niet zo snel weigeren want je hebt vaak een proeftijd van 3 maanden en mogen je dan ook dumpen zeg maar als ze geen werk voor je hebben dus ja hun kost het verder niks ze kunnen hooguit verdienen als je wel werkt. dus hopelijk kun je daar wel werken naar je zin en verloopt alles prima naar wens
Heb vandaag contact gehad met de vestigingsmanager en ze gaf toe dat er fouten zijn gemaakt en wilde eigelijk dat ik terug zou komen maar kan morgen al beginnen bij het andere uitzendbureau ze heeft een goed woordje voor me gedaan dus ik ben ontzettend blij
Hoi, Hier schrik ik een beetje van. Ben zelf intercedente en wij proberen altijd ten alle tijde rekening te houden met onze krachten. Zij staan voorop en zeker als het gaat om gezondheid. Vindt dit een slechte zaak.. :S Bij een uitzendbureau kunnen ze je niet weigeren hoor als je zwanger bent. Je moet zelf aangeven hoeveel uur je wil werken in de week en wat voor je werk je bijv. absoluut niet zou willen doen i.v.m. je zwangerschap. Fijn dat je direct aan de slag kan bij het andere uitzendbureau; is het iets voor langere tijd of eerst voor een aantal dagen?