Hoi dames, Nou, ben echt net zwanger, weet niet eens hoever, heb over 2 weken een echo om te bepalen hoever ik ben. Maar ik begin volgende week met een nieuwe stage en voel me niet echt super, moe, beetje misselijk, niet echt fit dus. Ik weet dus niet zo goed of ik het al zal vertellen of niet. Het begin van een stage kost me veel energie en ik wil aan de kant het dan vertellen zodat er rekening mee kan worden gehouden maar aan de andere kant, ik ken mijn collega's niet en ben nog maar net zwanger. Lastig dilemma
Tsja meid moelijk. Wat voor stage is t? Is t iets waar je ook af en toe effe rustig aan kunt doen of is t iets waar je 24/7 door moet pezen? Moe zijn we allemaal in het begin, tenminste de meeste dan. Maar de meeste hebben ook werk. Als je echt ziek bent enz dan meld je dat natuurlijk. Als je t verteld en je bent een week erg moe dan beginnen ze mss al te zeuren over je zwanger zijn. Vertel je t niet dan zeg je dat je je ff niet zo lekker voelt. Thuis zorgen dat je genoeg rust pakt. Als ik terug kwam van mn werk was ik ook dood, ging liggen en dat was t, maar dat ging over. Kijk t ff aan hoe ze reageren op stage, hoe je t zelf vind gaan hoe je collega's zijn. Meestal vind je die weg vanzelf. Ik zelf heb t verteld na de eeste echo, ik was toen 9 weken zwanger. Mss wat vroeg maar ik werk in de zorg met veel tilwerk en dan is t handig dat mensen t weten zodat je samen kunt tilllen bijvoorbeeld