Ik zou nu het liefst de hagelslag uit het pak willen eten, de snopejes van zoonlief opeten, of de frituurpan aanzetten. Oh, zo'n zin..... Wie houdt me tegen?
Jijzelf!!! Omdat je weet wat je doel is en daar veel voor over hebt en perse wilt halen! Als jij gelooft in het feit dat je het kan, dan laat je die dingen gewoon in de kast en neem je lekker een glas water, of bak een ei. Maar als je er maar in gelooft dan ben je al een heel end op weg!! Succes!!
Deze pagina blijven refreshen geeft je lichte lichaamsbeweging EN vanaf je stoel kun je niet bij de snoepjes, de frituurpan of anders lekkers dat je evt in huis hebt
Hahahaha! Ik ga niets pakken hoor, maar oh wat heb ik zin in iets.... Het begin is het moeilijkst toch? Ik heb een goed doel, dus dat is een goede stok.
je zinnen in ieder geval verzetten, een hele pot thee drinken (zonder suiker) geeft je een vol gevoel. En blijven denken waarom je het vol wil houden!!! Ik ben nu een week of twee fanatiek bezig en de eerste dagen waren het ergst, daarna ben je erdoorheen en zal t veel makkelijker gaan, echt waar!!!!
Hier probeer ik water te drinken bij lekkere trek. Net zoveel tot je geen zin meer hebt. Ken je die anti-roken reclame? Waar een gast een aangeboden sigaret weigert en er dan een mini-bandje voor hem optreedt? Het is een feestje als je de verleiding hebt kunnen weerstaan: een overwinning die je moet vieren. Elke keer weer. Misschien kun je dat ook doen met de lekkere trek. Wees trots als je straks naar bed kan gaan met een goed gevoel.
Ik heb het af en toe ook lastig. Waar ik aan denk is dat het beter is voor een eventuele zwangerschap. Ik denk dan, ik doe het voor mn kind! En voor mezelf, omdat ik geen moddervette moeder wil zijn! Nou als dat geen motivatie is, dan weet ik het ook niet meer! hihihi. Neem anders een raketje, ijsje! Doe ik ook! Lekker zoet en weinig calorietjes! hihi