Ik moet voor mijn werk iets inleveren morgen, maar krijg de lettergrootte van mijn excelbestand niet aangepast! Het is en blijft veel te klein. Je zou zeggen gewoon vergroten, dat gebeurd keurig in mijn scherm, maar niet als ik het uitprint.... Heb al een nieuwe werkmap aangemaakt en Excel opnieuw opgestart, maar niets helpt! Wie weet hoe ik dit moet doen?
In mijn scherm wordt de grootte keurig aangepast, maar verder niet. Ik zie het ook niet terug in mijn afdrukvoorbeeld! Raar he?!
Ik denk dat je even moet kijken naar de afdrukinstellingen; je kunt je beeld ook zetten op 'pagina-indeling', dan kun je door te slepen met de blauwe lijnen instellen wat er per pagina afgedrukt moet worden. Volgens mij zit het daar in.
J, het afdrukbereik moet wel kloppen, maar als het te groot wordt, valt het gewoon van je pagina af en dat wordt dan ook niet geprint, toch? Misschien iets freubelen met de printerinstellingen. Ik heb jaren met Excell gewerkt maar heb al weer lange tijd een Mac.
Mijn man mailde toevallig vandaag een bestandje en had hetzelfde probleem. Hier gewoon de percentages van 60% naar 85% gezet
Vreemd hoor; ik heb nu regeltje voor regeltje vergroot en opgeslagen. Dan doet 'ie het wel, tot de laatste regel. Als ik die ook wil vergroten dan wordt alles weer klein! Ik heb nu maar mijn laatste regel aangepast zodat die lettergrootte kleiner kan blijven...De rest ziet er nu goed uit! (snappen jullie een beetje wat ik bedoel?) Heel erg bedankt voor het meedenken!
Gelukkig! Die laatste regel helemaal verwijderen en opnieuw opmaken, dat wil ook nog wel eens helpen.
Dat ga ik nog even proberen en anders laat ik het hierbij. Nogmaals dank, lang leve ZP, haha! en er mag wat mij betreft een slotje op....