Zoals de titel zegt; Wat vinden jullie dat in de kast moet hangen / liggen deze zomer? En hoe draag je het? 😁 Ik heb van alles in mijn kast, maar krijg het niet gecombineerd. Het is dan iedere keer net niet.. Dus benieuwd naar jullie dingen! ☺
Wat ik heel leuk vind nu zijn de langere shirts. Ze kunnen op zowel lange als korte broek.. want let's face it...de lange broek mag nog niet weg helaas. Verder vind ik de jurken, (maxi dresses) maar ook kortere (lang t-shirtmodel zal ik maar zeggen) ook erg leuk. En verder lees ik mee want ik moet, als het weer nog beter wordt, ook nog wel wat nieuws..
Mijn musthaves zijn van vorig seizoen 😂 Een maxi dress...zon lichte flubber broek en een jumpsuit. Nu kan ik ze aan 😃
Een regenpak, joggingpak en warme sokken Mocht het weer nog beter worden; de basic shirtjurkjes. Lekker luchtig en makkelijk te combineren met evt. jasjes, vestjes, slippertjes en sneakers.
M'n winterjas haha. Maar als het mooi weer is, jurkjes! Met gesloten nek en blote schouders. Geen idee hoe dat officieel heet.
Ik heb een lading van die dunne lange flubberbroeken met een patroontje. Ideaal, zit super en ik kan mijn eigen maat aan dankzij het elastiek waardoor ze niet alleen bruikbaar zijn tijdens de zwangerschap. Verder de shirts van de h&m voor over een bikini.
De koker rokken in jogging stof of ander zacht materiaal,jurkjes maxi of midi, de jumpsuite ben ik persoonlijk weer klaar mee. Korte broeken hier alleen op vakantie of als het praktisch is anders liever gewoon rok (je) of jurk.
Mijn spijkerjasje is nu onmisbaar. Kan ik gewoon shirtjes dragen en hoef ik geen kou te lijden en het staat altijd leuk.
de zon... verder slippers in alle soorten en kleuren. maxirok en jurk jumpsuit ibiza ketting en bandjes
Voor deze 'zomer ' ?? M'n dikke jas... lange broeken.. sokken en met een kleedje op de bank.. bbbrrr... Als het eindelijk echt zomer wordt dan zijn het jurkjes en topjes met korte broeken. Alleen nog dingen zoeken waar m'n bolle buik in past
Serieus? Er zijn dus schijnbaar echt mensen die ze dragen, haha. Persoonlijk vind ik die echt heel lelijk, zelfs bij jongere meisjes. Smaken verschillen Ik draag graag jurkjes en rokjes tot iets over de knie met een top. En natuurlijk slippers!