Kleding fantasy/keltisch/bohamian feestje

Discussie in 'De lounge' gestart door Rizzoli, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Wij hebben zaterdag een verjaardagsfeestje waarvan we het verzoek hebben gekregen ons te kleden naar het thema met op zijn minst een accent.

Mijn man en ik komen er echter niet aan uit wat we nu aan moeten trekken. Het budget laat het helaas niet toe dat we er echt iets specifieks voor gaan kopen.
    Heeft iemand tips voor zowel hem als haar? Ik ben dan 32 weken zwanger en voel me helaas niet overal meer prettig in,

Ben benieuwd naar jullie reacties!

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Lord of the rings-kostuum, denk ik dan. Volgens Google zitten daar charmante (en comfortabele) dames-jurken tussen. (Tevens makkelijk te maken van een nachtjapon/oud laken, touw en een mantel/omslagdoek-achtig iets.)
    Man kan dan evt. nog een puntmuts/witte baard aanschaffen voor een paar euro.

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Heb je een maxi dress? En je man toevallig een wit overhemd en linnen broek ofz?

Dat lekker aantrekken en daarbij haren los, bloemenkransen in je haar en om je pols. Dan ben je bohemian/fairy achtig. Zolang het een beetje lichte stoffe zijn en lekker fradderig met bloemen accenten.

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ik heb wel een roze redelijk luchtige jurk.
    Doe ik die wel aan met iets van bloemen of zo.

Alleen voor mijn man even kijken dan.

5. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ja, en wat grote, opvallende sieraden. Je kunt eventueel je haar krullen, een sjaal in je haar knopen of juist plukken wrijven van je haar. Je man kan zijn overhemd wat verder open laten staan dan normaal, misschien een leren armband, een hoed, laarzen? Oh, en mouwen zeker oprollen.

6. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Hij heeft wel een overhemd, maar dat is een hele nette met kleine ruitjes. Laarzen heeft hij niet.

Zei al tegen hem, anders doen we jou een bloemenslinger om, ben je ook versierd

Deel Deze Pagina