Halloo iedereen Heb vorige week 4 testen gedaan en waren allemaal positief Maar ik werk in een supermarkt op de zuivelafdeling dus dozen tillen en tillen en tillen en ook kratten met veel pakken melk die enorm zwaar zijn kan ik dat gewoon blijven doen of niet? Of zal k met mn baas moeten overleggen?
Ik weet niet hoever je heen bent? Maar ik werk in de produktie, moet ook veel en zwaar tillen. Dit hou ik maar vol tot de vakantie want ik wil niet dat mijn baas al weet dat ik zwanger ben. Als ik dan weer terug kom van de vakantie ben ik ruim 12 weken. Dán geef ik t aan.
www.szw.nl Hier kun je alles vinden over je rechten en plichten als je zwanger bent. Op zich is (ook wat zwaarder) tillen helemaal geen probleem zo lang je maar de juiste houding aanneemt als je tilt. En dit afwisselt met andere werkzaamheden. Aan het einde van de zwangerschap wordt tillen afgeraden en uit ervaring kan ik je vertellen dat het dan ook gewoon moeilijk gaat. Til ze..
Zo hee! Vier keer getest?! Kon je het niet geloven? Hahaha, ik moest er wel om lachen... Maarre, de hoeveelheid (en het aantal keer dat je die hoeveelheid mag tillen) per dag hangt af van het aantal weken of maanden dat je in verwachting bent. In het begin mag je nog meer tillen dan aan het einde. Ach, en aan het einde lukt dat ook niet zo goed meer, want je buik kan dan al behoorlijk in de weg zitten! Dat is bij mij het geval... Je zou meer info op kunnen zoeken via internet, gewoon even googlen.
Hoi, ik ben verschef geweest op een zuivelafdeling en ik weet dat het echt wel zwaar werk is. Zeker omdat je zoveel dingen op een dag krijgt ( diepvries, melk e.d ). Persoonlijk zou ik het aangeven aan mijn baas, dan kan er toch rekening meegehouden worden. Succes ermee MB2005.