Hallo ! Ik ben leerkracht van beroep en behoor tot de gelukkigen die 6 weken zomervakantie hebben. 3 weken zijn al voorbij gevlogen en ik heb nu nog iets minder dan 3 weken te gaan. Ik merk dat mijn buik harder groeit doordat ik meer rust heb maar ook dat alles mij veel meer energie kost dan normaal ... 14-8 moet ik weer beginnen ... 33 weken zwanger ... mijn baas heeft al aangeboden (al voor de vakantie) dat ik me best ziek mag melden, maar dat is niet iets dat bij me past. Het is ook zo dat ik dan na de bevalling 2 weken korter verlof zou hebben en dat vind ik gewoon jammer. Als ik op advies van de VK niet mag werken, is dat natuurlijk wat anders. Zoals het er nu uitziet stop ik 4 weken voor de uitgerekende datum ... Ik zie er nu toch wel tegenop om te beginnen ... al duurt het nog even. Ik maak me zorgen of ik het wel allemaal kan. Ik zal natuurlijk rustig aan doen, maar ken mezelf, dat zal ik moeilijk vinden en daar zal ik bewust mee bezig moeten zijn. Op school is het altijd heel warm als het buiten ook warm is, dus dat geeft ook al niet zo heel veel moed ... ik hoop maar dat de hittegolf echt bijna over is. Ik heb wel weer zin om nog even 3 weekjes te werken, dat is het niet. Ik ben gewoon heel onzeker erover op dit moment. Wie heeft dat nog meer ? Groetjes, Nikki F
moet je dan ook nog drie weekjes voor de klas Nikki?? lijkt me voor de leerlingen ook raar, maar goed je mag zelf kiezen en ik kan me voorstellen dat je graag nadien extra weken wilt!! en wie weet... is het over drie weken al wel weer koeler.... Ik hoop het. karin
Hoi Karin ! Ja, ik moet dan weer voor de klas. Op maandag en dinsdag in de groep waar ik na mijn verlof moet werken en op donderdag en vrijdag moet ik voorkomende werkzaamheden doen ... en wellicht mijn vervanger inwerken. Aan zicht allemaal wel te doen, maar toch heel spannend allemaal. Ik hoop dat het koeler zal worden ... dat scheelt al een heleboel ! Groetjes, Nikki F