Hoi hoi, Even een vraagje: per 1 januari werk ik niet meer via een uitzendbureau en krijg ik een WW-uitkering. Nu gaat mijn verlof 10 febrauri in, deze wordt toch gewoon gebasseerd op mijn loon bij het uitzendbureau en niet op mijn WW-uitkering? Ik heb gebeld naar het UWV en dei aardige man zei van wel maar wil het ff zeker weten.. Hoop dat iemand mij dit nog ff kan zeggen... Alvast bedankt! Groetjes Leonie
Hoi, je verlof wordt gebasseerd op het loon van het uitzendburo. De ww uitkering is ook gebasseerd op je loon van het uitzendburo, alleen hebben ze daar 70% van genomen. Je verlof wordt gewoon 100% ( bij mij is het ook gebasseerd op het loon van het uitzendburo ). Groetjes MB2005.
Dus het wordt zeker weten gebasseerd op mijn loon van het uitzendbureau? Niet op mijn WW? Sorry hoor voor het "zeuren"maar wil het ff zeker weten...
Hoi, bij mij hebben ze echt gekeken naar het jaar ervoor ( dat ik nog werkte bij het uitzendburo ). Ik ben 31 december ziek uit dienst gegaan, en dus een ziektewet uitkering gehad van 70 procent. Op 28 November 2006 ben ik met verlof gegaan, en dus was ik dat jaar ervoor nog in dienst. Aan de hand daarvan is mijn verlof berekent. Maar als ze het wel over je ww zouden doen ( die 70% is, wat gebasseerd is op je laatst verdiende loon ) dan nog moet je 100% krijgen, en dus ook weer gebasseerd op je laatst verdiende loon. Bel ze anders morgen even op ( UWV ). Je kan eventueel vragen of de loonadministratie jou terug wilt bellen. Dat geeft de klantenservice dan door en dan wordt je met 2 werkdagen terug gebeld, en dan wordt het je nog even goed uitgelegd. Succes ermee! Groetjes MB2005.
Hartstikke bedankt voor je antwoord! Ik ga nu zo naar het CWI heen om me in te laten schrijven, die zullen me ook vast kunnen helpen denk ik! In ieder geval ontzettend bedankt! Groetjes Leonie
bij mij werdt het toender tijd ook berekend op mijn salaris van het uitzendburo ww is daar 70% over maar als je met zwangerschap ga kom je in de zogenaamde ziektewet en krijg je gewoon 100%