hallo allemaal, Ik ben nu 11 weken zwanger en nu voor de tweede keer een week thuis van het werk vanwege het vele spugen en met name doordat ik doordat ik steeds een paar dagen heel heftig spuug behoorlijk ben verzwakt en afgevallen. Ik vind het heel naar dat ik mijn werk niet kan doen en mij moet ziek melden. Gisteren kwam de vk langs en ik mag ook volgende week nog niet werken. Ik weet ergens wel dat dat ook niet gaat gezien mijn toestand maar ik voel mij er toch rot over en het voelt als falen. Zijn er meer mensen die zo lang niet konden werken in het begin van de zwangerschap? Gisteren voor het eerst het hartje gehoord; was geweldig! Ik weet iig weer even waar ik het voor doe!
hallo.. ja ik weet precies hoe je je voelt.. ik ben tot 16 weken ook zo ziek geweest en 4,5 kg afgevallen. ik was in die tijd veel thuis en weinig op mijn werk.. nu gaat het prima en heb nergens last van. nog even wat moed verzamelen en dan komt alles weer goed...sterkte
Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Ik lees wel veel over misselijkheid en braken maar hoorde niets over de gevolgen voor werk; ik kreeg bijna het idee dat iedereen maar gewoon kan doorwerken..... Dank je wel voor je reactie! Ik ga er maar vanuit dat het binnekort minder zal worden! Groetjes
Hoi, Ik was gelukkig met vakantie in de ergste weken. Maar ik had ook voor geen goud kunnen werken die weken. Gelukkig is het bij mij over gegaan na week 13! En heb ik gewerkt tot aan mijn zwangerschapsverlof!
hey meis, ik heb die misselijkheid ook zo erg gehad. met week 7 en 11 in het ziekenhuis gelegen ivm overmatig overgeven. dit ging door tot de 20 weken en nu is het stukken minder. wat je wel kunt doen is medicijnen vragen bij je ha. primperan is een goed middel. misschien voel je je daar beter door en kun je toch aan het werk. succes