Sonja bakker, weight watchers, new figure, gewoon opletten..... ik weet het allemaal niet meer. Ik moet echt nog 10 kilo kwijt. Het zit in de weg, mijn kleding past nog steeds niet en ik voel me er niet ok bij. Maar hoe??????????? Ik sport minimaal 2x per week in de sportschool (1x zumba, 1x cardio/spieren) en probeer daarnaast op mijn eten te letten. Gevolg is dat ik keurig op gewicht blijf maar....... er gaat geen grammetje vanaf Ik heb geen zin om een enorm crashdieet te volgen want dan ga ik jojo'en. Hoe ben jij van je kilo's afgekomen?
Tot nog toe niks gevonden waar ik ECHT vanaf viel behalve sheiding en zwanger zijn. Dus echt nuttig ben ik niet helaas. Mja meer bewegen maar dat willen mn gewrichten/rug niet zo graag (zumba....wazdadanweer? ff googlen ) Om nuttig bezig te zijn in de sportschool word trouwens minimaal 3 x p week n uur geadviseert. Verder lees ik even mee
ik ben naar een dietist aan het gaan,maar voor het moment gaat het niet echt super.ik zou ook zo een 10kg kwijt willen.maar door mijn 2 miskramen wat ik gehad heb op 5 maanden tijd ,lukt het niet meer zo als ik wil.nu donderdag moet ik terug gaan ,en heb besloten om vanaf vandaag mijne knop om te draaien en er proberen terug voor te gaan.
door stress Ik weeg nu te weinig en wil zeker 5 kilo bijkomen alleen lukt het maar niet omgedraaide van jou verhaal dus
Dieetiste heeft voor mij niet geholpen. Het heeft ook echt met mijn motivatie te maken. Sonja Bakker ben ik al eerder 10 kilo mee kwijt geraakt, helaas zit dat er nu (na 3,5 jaar) weer aan. Momenteel ben ik weer bezig met Sonja Bakker en nu bijna 3 kilo kwijt in 3 weken. ( ik volg niet helemaal precies het boek, eet iets meer). Maar ik zweer dus bij Sonja Bakker. Het enige probleem is het volhouden na dat je bent afgevallen en neit in je oude patroon vallen en dat gevaar is er denk ik bij elk dieet wel.
idd stress.. en ik probeer te sporten, minimaal 2x per week. Las gister dat je bij bijv spinning 850 cal. verbrand!! Lid worden van de sportschool dus!
ik zit in het zelfde schuitje als jou sidmick ik MOET ook 10kilo kwijt ik weeg nu ook 10kg meer dan altijd gewogen normaal woog ik altijd 76 dat past ook bij me en is mijn normale gewicht ik weeg nu 86ze zeggen om me heend at ze het er niet aan afzien maar ik zie het wel kleed het altijd goed af. is een groot verschil maarja ik weet ook echt niet hoe snel ik ervanaf kom en ook nu omdat ik zwanger probeer te worden werkt het niet.
Ohja en na 20.00 niks meer eten, kleinere porties eten over de dag, veel drinken etc. Niet dat het mij lukt, maar ik weet dat het belangrijk is! Ik ben gestopt met roken en met de pil en sindsdien is er bij mij 7/8 kilo bijgekomen. (was in 2006 nog 60 kg snik) Niet dat ik dik ben ofzo maar ik zie het wel zitten, billen, bovenbenen en buik.. is allemaal wat losser.. mja ben dan ook bijna 30
Tja maar om nou stress te gaan kweken of te gaan scheiden vind ik zowat En muppet, ik ben al lid van de sportschool
Nou dan word het dus zwanger worden Nee ik ken de ellende hoor. Dat zijn de 2 dingen waar ik de afgelope tijd (lees 10 jaar) zwaar van afgevallen ben. Helaas zit alles (and then some) er weer bij nu. Mja de anti depri prut heeft daar een aardig eindje bij geholpen. Ik vraag me nu af of als ik weer aan de pil ga ik die extra kilo's die ik van het stoppen er van erbij kreeg, weer kwijt zou raken? Ach ik moet gewoon meer bewegen...zucht. Net een mamastuur en fiets stoel op mn fiets gekregen...maarja *kijkt boos naar de grauwe lucht die maar niet wil betrekken*
ik kom ook aan van stress daarom zit die 10kg erbij maare. tja ik loop elke dag met de hond en dat je niets meer mag eten na 20uur is een fabeltje want, stel jij verbruikt op een dag 2200kcalorieen en jij eet op die dag ook na 20;00uur 1500kcalorieen dan vebruikt je lichaam de volle 100% het is zo; als jij veel energie gebruikt dan verbruik je ook het eten na 20;00uur tevens houdt dat in dat als je voor vrouwen normaal maar 2000kcal mag eten, en ze eten er 1500 dan kan je afvallen! ooit heb ik in mijn slechte anorexia periode geleefd op 500 a 700 kcal perdag dat was dus 1appel, groente en 1 roggebroodje nou me lichtst woog ik nog maar 47kg bij een lengte van 1.81. dus ik weet waar ik overpraat m.b.t. het afvallen van de kcalorieen en het gebruik daarvan helaas is toen mijn periode omgeslagen naar boulima. enne nu ben ik helemaal ES vrij, maar wel met overgewicht. dus probeer aftevallen maar mijn lichaam houdt dat vast omdat ik zo erg crashed bezig was. dus me lichaam moet herstellen bijna al een jaar hersteld van alles, hopelijk krijgt me lichaam weer een seintje dan... blijven hopen dus maar maar ik zou nooit lager eten dan 1500kcal. dat is het advies.
Ik ben bijna 15 kilo afgevallen toen ik geen melkproducten meer mocht hebben door een koemelkallergie. Je zult er versteld van staan waar allemaal melk in zit!! Zelfs chips en bijna alle koekjes. Ook zorg ik dat ik gewoon niks in huis heb waarvan ik spijt krijg als ik het allemaal op zal eten. Als vervanging neem ik af en toe sojamelk, maar je hebt maar weinig nodig om je calcium op pijl te houden.
Een tijdje geleden heb ik een artikel gelezen waarin het volgende stond: ipv 2000 kcal per dag op te nemen, nog maar 1500 kcal opnemen. Daarbij nog eens minstens 500 kcal per dag verbranden en je valt gegarandeert 1kg per week af. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd...