voel me zwaar klote !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jmm, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Moet het even kwijt , had de kleine van bijna 3 jaar naarballet gedaan, en ik had nog een kleine van 1 maand, maar toen die van drie moest ik aan kleden verkleden want juf was jarig camera mee enzovoorts , druk druk , en nog snot en hoesten , dus ik dacht ga bijna haar naar binnen toe , en de andere moeders bleven nog daar achter wachten toen ze klaar waren , maar had de kleine wel mee kunnen nemen ,naar binnen toe, liet die kleine alleen achter bij de andere moeders , vergeten, niet aan gedacht alleen maar bezig met die van bijna 3 jaar shit kan me wel voor me kop slaan, ze moeders zullen wel denken hee die neemt der kleine niet mee naar binnen schaam me rot (durf niet meer te vertonen volgende keer ) terwijl ik hem altijd mee neem en nu even niet , te makkelijk gedacht ! Laat hem alleen in de kleedkamer bij de moeders, en gevaarlijk ook iemand had hem wel mee kunnen nemen o wat stom van me ! , shit wat ben ik kwaad op mezelf! fuck fuck de duck!
    Nou zal het niet meer vergeten dat weet ik wel ! maar toch voor nu
    voel me niet lekker erover, kunnen jullie me een beetje opbeuren ??? dat ik me weer iets beter voel????????? alleen heb ik dat niet verdient!
    Stel dat een moeder zegt , waar was die kleine nou van jouw, laat je hem zo alleen ., wat zullen jullie dan zeggen ??? kan toch niet zeggen was hem vergeten????
    gr jmm

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Snap dat je je klote voelt! Kan iedereen gebeuren!

Mijn oudcollega liet de kinderwagen, met twee weken oude baby, staan in de Hema. Ze had foto's opgehaald en loopt weg met de foto's in de hand en toen ze buiten was, bedacht ze zich dat ze iets vergeten was..

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Natuurlijk is het erg, maar het was niet "op straat", zeg maar, geen openbare ruimte, allemaal andere moeders die heus een oogje opletten, en je bent net bevallen, zeg, een beetje afwezig en in de war kan gebeuren hoor. Heel gelukkig is het goed gegaan.

Zou me er achteraf niet zo rot over voelen hoor, je bent maar een mens, en het zal je niet zo snel weer gebeuren denk ik ;)

4. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Dat kan iedereen gebeuren idd, probeer het jezelf niet kwalijk te nemen!! Ik heb wel vaker gehoor dat iemand de baby vergeten was. Dat komt natuurlijk omdat het even 'wennen' is, een 2e *of voor sommigen een 1e, 3e/4e/...* erbij. Want 'normaal' gesproken ging je toch ook alleen met je dochter naar de ballet?
    Geeft helemaal niks dus!!!:)

Overigens, als ik een van die moeders daar was geweest, had ik waarschijnlijk gedacht van:"ooh, ze laat haar ventje even rustig hier staan, zodat ze haar dochter rustig naar de juf kan brengen." Daar had ik echt niet raar van op gekeken hoor:);)

5. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ach meid toch, dat kan gebeuren, je bent kersverse moeder voor de 2e keer zot nog vol hormonen en een pasgeboren baby is heel druk je hoofd loopt over van alles en als je dan heel druk bent kun je wel eens wat vergeten in Jou geval je kind, nu voel je je klote maar over een tijdje lach je er om ik ben mijn oudste een keer vergeten te voeden ze sliep boven en ik lag een film te kijken gewoon glad vergeten zo dom heb huilend mijn man toen gebeld en die zij ook kan gebeurden maar wat voelde ik me dom. Het gevoel slijt wel.

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Joh, kan gebeuren! Je bent idd net mama van de 2e en nog onder invloed van een hele hoop hormonen! Die zorgen er sowieso voor dat je nog een beetje warrig bent. Dat zullen die moeders je ook echt niet kwalijk nemen, en de kleine stond toch op een veilige plaats met andere moeders, niets ernstigs dus!

Deel Deze Pagina