vrouwen van mannen die kok zijn.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door paars, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier ook mama´s of niet mama´s zijn wiens partner kok is.. of in de horeca werkt..

Hoe ervaren jullie dit?
    Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad maar sinds we een zoontje hebben vind ik het wel moeilijk hoor.
    ik sta er veel alleen voor en we kunnen ook nooit eens spontaan wat leuks doen..

Hoe zit dat bij jullie?

Liefs

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    nou hier was het omgedraaid daarom heb ik nu een andere baan.
    ik snap dus heel goed wat je bedoeld

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hij wil ook wel wat anders.. maar het zijn op dit moment ook moeilijke keuzes.. ik ben met een opleiding bezig nog en hij heeft nu een vast contract..
    maar ik voel me soms zooo ongelukkig alle weekenden alleen thuis en ook nog alle avonden..
    we zijn 1 avond in de week samen thuis.. ik kan vrij moeilijk oppas krijgen altijd dus ik kan ook bijna nooit eens met vriendinnen de hort op of op verjaardagen komen..

de laatste keer dat hij een zaterdag vrij was had ie vrij gevraagd voor een feestje waar we echt heen moesten..
    word er soms moedeloos van hoor..

pff
    moest dat even kwijt hoor

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben zelf kok en het is idd wel lastig. Zit nu nog thuis maar dadelijk ga ik altijd in het weekend werken dus zullen we niet heel veel samen kunnen doen. Ik heb natuurlijk ook me vrije dagen die ik wel op kan nemen.
    Maar ja er zijn veel beroepen die lastig zijn in de zorg enz werk je ook onregelmatig

5. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ik vind onregelmatig iets anders dan dit.. in de zorg werk je weekenden maar niet alle weekenden en niet alle feestdagen.
    mijn vriend werkt alle feestdagen en alle weekenden.
    omdat ze 2 dagen door de week dicht zijn. dus dat zijn zijn vrije dagen gelijk..
    jij kiest hier blijkbaar voor om in de weekenden te werken.. maar ben je dan ook echt van 12 uur smiddags tot na 12.00 savonds weg?

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ja ik ben van 11 uur tot 23 uur van huis.

Ik heb geluk dat mijn bedrijf 7 dagen open is.
    Kan je vriend niet in een luchroom gaan werken ofzo??

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik herken het zo goed. Mijn man is ook kok en 5 middagen/avonden per week aan het werk in het bijrestaurant van een hotel hier. In de zomer zelfs 6.
    Het hotel gaat niet goed, veel toeristen blijven weg, dus denkt hij erover om samen met iemand een eigen restaurant te beginnen. Dan zal ik hem nog minder vaak zien.
    Hij is ook nog eens op vaste dagen door de week vrij en ik in het weekend.
    Ik werk in de ochtenduren part-time van 10 tot 12 uur, kom dan thuis, heb net met mazzel een uurtje samen, dan gaat hij weg om half 2/2 uur en komt pas middernacht thuis. Ik probeer dan altijd op te blijven.
    Voor onze dochter is het wel goed dat ze in de ochtend elke dag haar papa ziet en samen dingen doet en in de middag bij mij.
    Alleen het avondeten is met een 18 maanden oud kind een opgaaf, koken, op haar letten, haar begeleiden met eten en zelf eten.

8. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ik zorg voor de dagen dat ik laat thuis ben dat het eten klaar is en het zo in de magnetron kan schuiven.. tis veel minder lekker maar ja zie het ook niet zitten om heel erg laat te eten... vooral voor mijn zoontje is dat niet handig..

Mijn vriend is ook erg aan het nadenken wt hij wil gaan doen.. lunchroom zal niet werken want daar kan hij zijn creatievieteit niet kwijt..
    maar ja het is zo moeilijk te bedenken wat je anders graag zou willen doen!!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je hebt tegenwoordig ook exclusieve lunchrooms hoor

10. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    oh ja? haha.. volgens mij niet echt in deze omgeving hier.. niet dat ik weet in ieder geval..

Deel Deze Pagina