Hallo, Ik werk van di tot vr vanaf 12.30 tot 18 / 18.30 Soms ook in het weekend van 12 tot 20.00 Mijn dochter gaat op di en do ochtend naar de psz op die middagen gaat ze naar mijn moeder ( ik breng en haal ze zelf bij de psz ) op woe gaat ze van 11 tot 18 naar de gastouder en op vr vanaf 12 naar mijn schoonmoeder. als ik in het weekend werk dan is mijn man thuis of gaat ze naar mijn schoonmoeder. Soms denk ik weleens dat het teveel is, maar ik merk aan mijn dochter niets, ze vindt het overal heel leuk. En aangezien ik een eigen zaak heb in de horeca moet ik er toch ook zelf aanwezig zijn. Met dit punt twijfel ik wel om voor een 2e kindje te gaan, omdat ik me schuldig voel als ik veel moet werken. nu is het wel zo dat we wel bij de zaak bij gaan wonen en ik denk dat het dan wel makkelijker is als ze evt thuis wil blijven. Groetjes
ik werk 32 uur 4dgn per week op ma, di, do en vrijdag. Zoontje gaat dan naar de opvang van 7.30-17.15. (ik werk van 08.00-16.30 en met reistijd kom ik dan op deze tijden) minder werken zit er niet in aangezien ik alleen ben. Echter zoontje doet het er prima op en die woensdag midden in de week vrij scheelt wel
ik heb een 4 tot 12 uur contract, werk alleen de koopavond (vrijdagavond) en de zaterdag, nu is het minimaal (4u) dat ik werk omdat dit de rustige tijden zijn voor in de winkel, anders werk ik beide dagen en dan zit ik over me uren heen maar dat is niet erg. Overigens qua oppas als ik beide dagen werk pas me moeder elke vrijdagavond op omdat me man pas 19u klaar is met werken. De rest van de week ben ik zelf thuis.
Ik werk gemiddeld 40 uur in de 2 weken. De ene week werk ik 4 dagen (ma,do,za,zo) en de andere week 1 dag, de donderdag. mijn man is weekends en de maandag vrij en heb dus 1 dag opvang nodig, de donderdag... dan gaan ze naar het kdv. (van 7.00-16.00)
Ik werkte (ben helaas mijn baan kwijt ivm bedrijs sluiting) 32 uur. Ma, Di,Woe, Vrij. Op donderdag was ik vrij. Mijn zoontje ging 3 dagen naar het kdv en 1 dag paste mijn moeder op. Ben nu druk aan het solliciteren en hoopte eigenlijk dat ik nu 24 uur kon gaan werkrn. Maar helaas ben ik toch weer aan het solliciteren op banen van 32 uur. Ik kan gewoon niks leuks vinden voor 24 uur 32 uur is prima te doen maar 24 uur zou mij net iets meer rust gunnen. Maar goed ben allang blij als ik weer een baan heb
Ik werk 24 uur per week. Kindlief gaat 2 dagen in de week naar het KDV en vindt het daar geweldig!!! Dus zelfs als ik door wat voor reden dan ook (tijdelijk) geen werk zou hebben zou ik haar naar het KDV laten gaan (mits betaalbaar). Zolang ieders keuze om wel of niet te gaan werken maar gemaakt is omdat dit jou (en dus niet alleen je gezin) het gelukkigst maakt zit je altijd goed denk ik. Zo ver die keuzevrijheid er is natuurlijk. Liefs, K
Oh ja vergeten te zeggen; mijn zoontje gaat nu nog steeds 2 dagen naar het kdv, mijn dochter nog niet. Maar gewoon omdat het lekker rustig is voor mij en omdat hij het geweldig vindt
Ik werk wel 168 uur per week, maar betaald krijg ik er 32 . Grapje. Mijn betaalde baan is van maandag tm donderdag, op vrijdag ben ik altijd vrij. Onze kinderen gaan op maandag en donderdag naar het kdv en op dinsdag naar oma. Omdat mijn man nu heel erg ziek is (tumor) kan hij op woensdag niet op onze kinderen letten, om deze reden blijven onze kinderen op dinsdag bij oma slapen en blijven ze woensdag ook bij haar. De rest van de uren slaap ik (max 5 uur per nacht), zorg ik voor het hele huishouden (alleen) en zorg ik voor mijn man, en dat allemaal onbetaald . Als ik zo lees dat je 5 ochtenden wil gaan werken denk ik dat dit een prima balans is, zo ben je er helemaal voor hem in de middag, hier gebeurt er bar weinig in de ochtend als ik vrij ben dus ik denk dat het een goede oplossing is. En als het niet bevalt kun je het misschien ook nog aanpassen??? Succes in ieder geval !
Ik werk 24 uur. Maandag/Dinsdag en Donderdag. Woensdag en vrijdag zijn mijn vrije dagen. Mijn moeder past op de kids op de dagen dat ik werk.
ik werk als kapster dus werk elke zaterdag van 8 tot 4 en dan is t papa dag en op dinsdag naar schoonmoeder rond kwart voor 8 want werk op dinsdag en vrijdag van 8.30 tot 17.30 en schoonvader brengt ze omdat ik auto heb en op vrijdag komt mijn moeder ze halen (half uur rijden) en manlief haalt ze om 5 uur op dus vind t wel goed zo maar de dinsdag gaat er dalijk af want ze gaan naar bels maar kdv staan al jaar ingeschreven dus weet nog neit wat ik moet doen vind t wel meer als zat 23 uur
Ik werk 3 dagen, ma/wo/do Op maandag en donderdag heb ik een gastouder hier thuis en op woensdag is ze bij dr vader (ik ben gescheiden).