Zoontje, 2, heeft heel erge jeuk/pijn in billetjes...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Miep83, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep83

Miep83 Lid

21 aug 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, :)

De titel zegt het al, mijn zoontje van twee heeft hele erge jeuk/pijn aan zn billetjes:(. Eigenlijk in zn billetjes...:(:( Ik heb alles al bekeken maar kan niks van uitslag ofzo vinden, ik heb zelfs zn poep onderzocht maar ik kan ook daar niks raars vinden. Geen wormpjes ofzo. Nu zijn wij op vakantie, dus is het ook een beetje onhandig om naar de dokter te gaan. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee had? Hij is verder niet ziek ofzo.
    Hoor het graag!

Veel liefs van een wanhopig moedertje!;)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    wormpjes kan je niet altijd zien.
    heeft ie zand gegeten? Harde ontlasting?

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik zou denken dat ie toch last heeft van wormpjes, maar dat je het dus niet uitwendig ziet. Even langs de huisarts.

4. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Onze dochter heeft ook wel eens pijn in haar billen.
    vaak moet zij dan toch poepen. Dan is haar ontlasting wat harder.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heb je al in zijn anus zelf gekeken??? misschien dat je daar wormpjes ziet.. klinkt wel als wormpjes.. Mijn moeder zegt altijd dat kinderen daar wat dwarsig van worden.. Dus misschien een extra teken als hij dat heeft?

En anders irritatie/reactie ergens op?

6. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Klinkt heel erg als wormpjes, heel erg vervelend!! Kinderen zijn heel erg vatbaar voor wormpjes,....haal ff een wormkuurtje bij de apotheek, nu een pilletje en over twee weken 1,.....helpt het dan niet, kun je altijd nog naar de huisarts.

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Miep dit klinkt herkenbaar. Ik heb het laatste op het cb gevraagd en de arts zei dat het haast geen wormpjes konden zijn omdat je dat alleen zomers hoort. Zij zei dat het ook kon komen door de warme kleren die je swinters aantrekt en het dus meer gaat broeien. Ik kreeg het advies er zalf op te doen, sudocreme of iets dergelijks om het te verzachten.

Deel Deze Pagina