Morgen is het zover...

Discussion in 'Weer aan het werk' started by Krissiefeur, Apr 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Morgen is het zo ver, ik moet weer beginnen met werken... Aan de ene kant zie ik er tegenop, aan de andere kant ook wel weer zin in. Legde net mijn meisje op bed en ik kreeg echt zo'n gevoel van dit was dan mijn verlof... Ik heb zo van haar genoten de afgelopen weken! Wat zal ik haar missen morgen....:(

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ja wat gaat dat snel he?
    Jammer dat je verlof erop zit, en je zult je kleintje vast gaan missen.
    Maar ik vond het ook wel weer HEEL FIJN om aan het werk te zijn. Lekker tussen collega's, normale volwassen gesprekken, je hersens weer echt aan het werk zetten :D en niet alleen maar bezig zijn met "mama zijn" en alles wat daarbij hoort.

Mijn laatste avond vond ik ook zo raar. Aan de ene kant een jammer gevoel, aan de andere kant een mooie maar ook luxe periode volop met mijn kleine man die ik volop het benut en van heb genoten!

Succes weer met werken. Ik hoop dat het je goed gaat bevallen :)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik mag maandag weer, dus herken je gevoel helemaal! Ook ik maak deze dagen heel bewust mee.. En ja hier ook dubbel gevoel..Maar o wat ga ik hem missen!!

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja, ik denk ook wel dat het heel prettig is om weer te werken en niet alleen maar met mijn meisje bezig te zijn. Ik merk ook wel dat mijn gesprekken niet veel verder meer komen dan poepluiers en boodschappen doen:D.

Spannend ook voor jou Flamingo! Hoeveel dagen ga je werken? Ik ga 3 dagen werken, dinsdag woensdag en vrijdag

5. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Volgens mij bedoel je mij ipv Flamingo?
    Ik ga de ma vast werken en om het weekend, en de andere wk 2 dgn door de weeks. Vrijdag vast vrij. Klinkt chaotisch maar voor de zorg is dat vrij vast.. Ik ga 24u werken ook..

En ja idd weer even andere klets als poep en flesjes, maar wat zal ik extra blij zijn als het weer tijd is om naar huis te gaan!

Succes morgen!!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Onze ukjes schelen maar 1 dagje toevallig!
    Jij ook wat vakantie erachter geplakt?

7. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik moet ook maandag weer beginnen
    Mis hem al als ik eraan denk :x

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja ik heb nog 2 weken vakantie erachter aan geplakt! Heerlijk! Zit nu klaar om weg te gaan, nog een kwartiertje knuffelen!

Share This Page